אומניטק השלימה פרויקט הקמת דטה סנטר בלברייט בהיקף 600 אלף ש'

במסגרת הפרויקט, הטמיעה אומניטק פתרון Data Center In a Box של דל, שכולל בתוכו במארז אחד את רכיבי האחסון, התקשורת והשרתים ● דורון סומך, סמנכ"ל טכנולוגיות בלברייט: "הפרויקט שבוצע בהצלחה יאפשר לנו לתמוך בגידול המתמשך בפעילות של החברה בחו"ל, תוך מתן שירות טוב יותר ללקוחותינו וחסכון משמעותי בעלויות"

אומניטק, ספקית פתרונות תוכנה וחומרה בתחום ה-IT, השלימה פרויקט להקמת דטה סנטר בלברייט (Leverate), המספקת פתרונות טכנולוגיים עבור ברוקרים בתחום הפורקס (מט"ח) וה-CFD. הפרויקט החל בחודש פברואר והסתיים ביוני. היקף הפרויקט מוערך בכ-600 אלף שקלים.

הפרויקט התבצע בעקבות גידול בפעילות ובתעבורת הרשת של לברייט, ורצון של החברה להביא לחסכון בעלויות – ובדגש על עלויות ה-Hosting. במסגרת הפרויקט, הטמיעה אומניטק פתרון Data Center In a Box של דל (Dell) באתר של לברייט באנגליה, המספק את פתרונות החברה ללקוחות בחו"ל.

הפתרון שנבחר כולל בתוכו במארז אחד את רכיבי האחסון, התקשורת והשרתים, ומאפשר לחסוך בעלויות על ידי צמצום גודל השרתים בארונות ה-Hosting, חסכון בחשמל, יכולות ניהול מרכזי ומנגנוני אבטחת מידע יעילים.

דורון סומך, סמנכ"ל טכנולוגיות בלברייט, אמר כי "הפרויקט שבוצע בהצלחה יאפשר לנו לתמוך בגידול המתמשך בפעילות של החברה בחו"ל, תוך מתן שירות טוב יותר ללקוחותינו וחסכון משמעותי בעלויות. הבחירה באומניטק, שביצעה את הפרויקט מקצה לקצה, הייתה בזכות הניסיון המוצלח שיש לנו איתם לאורך השנים בהתאמת הפתרון לצרכים שלנו וביישום פרויקטים מורכבים בתחום ה-IT. זאת, תוך עמידה בלוחות זמנים צפופים".

אריאל אברג'ל, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי באומניטק, ציין כי "הפתרון שהוטמע בלברייט הוא פתרון הנותן מענה כולל ובדוק לכל מרכיבי הדטה סנטר עם אחריות מלאה ומקיפה של יצרן אחד. בהתאמת הפתרון ללקוח שמנו דגש על הצורך של החברה למצוא פתרון יצירתי לחסכון בעלויות ה-Hosting תוך כדי יכולת לתמוך באלפי משתמשים בו זמנית והאצת ביצועים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים