זאב ינאי, אדוונטק: "החברה צומחת ב-10% בשנה ואני מעריך כי כך יהיה גם ב-2013"

"למרות המצב, העלנו לאוויר כמה מערכות ERP ו-CRM עבור כמה וכמה ארגונים וביצענו בנוסף שדרוג מערכות קיימות", אמר ינאי – מנכ"ל אדוונטק, בשיחה עם אנשים ומחשבים ● "נקווה ששנת 2014 תהיה בסדר, על סמך התאוששות עתידית באירופה", הוסיף ● ישי חובב, סמנכ"ל בסאפ ישראל: "סאפ זה כבר מזמן לא רק ERP. רק 20% מהכנסות החברה ב-2015 יגיעו מעולם זה. השאר יבואו מהענן, מהעולם הנייד, מ-Big Data ומסדי נתונים"

"החברה תמשיך להתרחב. אנו צומחים מדי שנה ב-10% ואני מעריך כי גם השנה הצמיחה תהיה דומה", כך אמר זאב ינאי, מנכ"ל ונשיא אדוונטק. "אדוונטק פעילה בארץ ובאירופה. למרות המצב, העלנו לאוויר כמה מערכות ERP ו-CRM של סאפ (SAP), אורקל (Oracle) ומיקרוסופט (Microsoft) עבור כמה וכמה ארגונים. פרויקטים נוספים שביצענו היו של שדרוג מערכות קיימות".

ינאי אמר את הדברים בשיחה עם אנשים ומחשבים, במסגרת מפגש פורום המנמ"רים של הקבוצה, C3, שנערך בפראג באחרונה. במפגש השתתפו יותר מ-150 מנמ"רים ונציגי ספקיות IT והנחה אותו פלי הנמר, מנהיג ויזם אנשים ומחשבים.

ינאי ציין את התמחות החברה בתחומים המשלימים לדור השני של מערכות ה-ERP, הכוללים הטמעת מערכות של ביזנס אובג'קטס (Business Objects) ויישום מודולים פיננסיים ומודול של HR. לגבי חברות הבת של אדוונטק בחו"ל, אמר ינאי, כי "באיטליה, הפעילות שלנו מאוזנת. יש קשיים בספרד, עקב המצב הכלכלי, ואנו מקווים שהוא ישתפר".

"ראינו הצלחה בפעילות שלנו עם הטמעת מוצרי קליקסופטוור (ClickSoftware), הפועלים למיטוב השירות של הטכנאים בקרב כל חברות הסלולר", ציין.

ינאי סיכם באומרו, כי "נקווה ששנת 2014 תהיה בסדר, על סמך התאוששות עתידית באירופה. אנו מסייעים לחברות הזנק ישראליות באיטליה ובספרד, שם אנו משווקים אותן – הן פועלות מול בנקים וגופים במגזר הציבורי. בארץ הפעילות שלנו תתרחב".

ישי חובב, סמנכ"ל מכירות ללקוחות בינוניים בסאפ ישראל,ישי חובב, סמנכ"ל מכירות ללקוחות בינוניים בסאפ ישראל, אמר במפגש כי "בשנים האחרונות החברה ביצעה שינוי טכנולוגי-אסטרטגי, שכלל את רכישת סייבייס (Sybase) וביזנס אובג'קטס. בצד הטכנולוגי, הצגנו את  SAP HANA, שמבוססת על בסיס נתונים In memory, שבו כל העיבודים נמצאים בזיכרון כל הזמן, מה שמביא לכך שניתן לעשות דברים אחרת, כי תוצאות השאילתות מתקבלות הרבה יותר מהר. בנוסף, נכנסנו לתחומים חדשים והראשון שבהם הוא מתן פתרונות מבוססי מיחשוב ענן".

כיום, אמר חובב, "סאפ באה עם היצע גדול, הנותן מענה ללקוחות הארגוניים ומאפשר להם לבחור בין פתרון בתצורת הרישוי המסורתי – או במיחשוב ענן".

לפני חמש שנים, אמר חובב, "סאפ בחנה את דרכה קדימה, ועשתה זאת בסיוע מכון מחקר ואוניברסיטת מחקר בגרמניה אשר מתבססת על שיטת Design Thinking של מכון האסו פלטנר, על שמו של אחד ממייסדי סאפ. השיטה הזאת סייעה לחברה להמציא את עצמה מחדש ולגדול בשלוש השנים האחרונות בשיעור דו סיפרתי. שינינו את החשיבה, את השיח בשוק, את ההיצע. נכנסנו לעומק ובאומץ לאזורים שלא היינו בהם קודם. השותפות בין סאפ ללקוחותיה בתהליך ה-Design Thinking היא שהולידה את ההיצע המורחב של החברה, מבוסס חדשנות, התמחות ורטיקלית ואספקת מודולים מוכנים מהקופסה".

חובב סיים בציינו, כי "סאפ זה כבר מזמן לא רק ERP. רק 20% מהכנסות החברה ב-2015 יגיעו מעולם זה. השאר יבואו מהענן, מהעולם הנייד, מ-Big Data ומסדי נתונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים