קספרסקי השיקה פתרון אבטחה משולב למכשירי סלולר

Kaspersky Mobile Security 8.0 מציעה מחיקה מרחוק של המידע השמור על המכשיר, אפשרות לאתר את מיקומו, הגנה מפני וירוסים ודואר זבל ועוד ● נעם פרוימוביץ', מנכ"ל פאוור תקשורת, המייצגת את קספרסקי בישראל: "גורמי הפשע המקוון סימנו את הטלפונים הסלולריים החכמים כיעד המרכזי שלהם לשנים הקרובות" ● הוא הוסיף, כי "כ-30% ממכשירי הסלולר אובדים או נגנבים, ופתרון ההגנה החדש מציע מענה ישיר לבעיה"

פאוור תקשורת, נציגת קספרסקי בישראל, הודיעה על השקת Mobile Security 8.0 – חבילת אבטחת מידע חדשה למכשירי סלולר חכמים. החבילה כוללת מודולים חדשניים, שאמנם מוכרים כבר בעולם ההגנה על מכשירי הסלולר, אולם משולבים לראשונה משולבים בחבילת אחת. היא תספק הגנה מפני איומי נוזקה ומניעה של זליגת מידע אישי במקרה של איבוד או גניבת המכשיר.

במקרה של גניבה או אובדן, יוכל בעל המכשיר לשלוח הודעת SMS עם סיסמת המכשיר ולקבל למחשבו האישי קישור לשירות המפות של גוגל, המצביע על מיקומו המדויק של המכשיר. בנוסף, מאפשרת החבילה לחסום או למחוק כל גישה למידע שבמכשיר באמצעות שליחת SMS אל מספר הטלפון. במקרה של גניבת כרטיס ה-SIM, תשלח המערכת לבעל המכשיר הודעה שבו יימסר לו מספר הטלפון של ה-SIM שהוכנס למכשיר. מודול זה מאפשר, למעשה, להבטיח שהמידע יימחק או ייחסם בכל תרחיש אפשרי, כמו גם את איתורו של המכשיר, גם אם הוחלף בו כרטיס ה-SIM.

Mobile Security 8.0 מציעה גם מערכת פיקוח הורים, המאפשרת להם להגביל משלוח וקבלת הודעות במכשירים של ילדיהם ולפקח על תכני הגלישה במכשיר. כמו כן, ניתן לאתר באמצעות מערכת זו את מיקומו של הילד על ידי שליחת הודעת SMS.

אפשרות נוספת הקיימת במערכת היא לחסום קבלת דואר זבל. כמו בתוכנות ההגנה המותקנות על מחשבי ה-PC, יוכל המשתמש להגדיר רשימות "שחורות" של כתובות שהוא לא מעוניין לקבל הודעות מהן, ורשימות "לבנות", המאפשרות קבלה חופשית של הודעות מהכתובות הנמצאות בהן.

כלי נוסף בחבילת ההגנה של קספרסקי הוא סריקה אוטומטית או לפי דרישה של ההודעות הנכנסות ומניעת חדירה של וירוסים או נוזקות אחרות. אפשר גם לעדכן את הטלפון החכם באמצעות סנכרון עם מערכת ההגנה המותקנת על מחשב ה-PC ולהבטיח, כי המכשיר יהיה מעודכן כל הזמן באיומים חדשים.

נעם פרוימוביץ', מנכ"ל פאוור, אמר, כי "גורמי הפשע המקוון סימנו את הטלפונים הסלולריים החכמים כיעד המרכזי שלהם לשנים הקרובות. כפי שכיום לא עולה על הדעת שלא להתקין אנטי וירוס במחשב ה-PC, חיוני ליישם תפיסה זו בטלפונים החכמים, שלמעשה, הם כיום מחשבים לכל דבר." לדבריו, "כ-30% מסך מכשירי הסלולר אובדים או נגנבים, ופתרון ההגנה החדש מציע מענה ישיר לבעיה".

הפתרון מותאם למערכות ההפעלה סימביאן OS וחלונות מובייל, ועלותו 120 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים