בכיר חדש בנס ישראל: נועם זאב מונה למנהל מרכזי הפיתוח של החברה העוסקים ב-Near Shore ו-Off Shore

במסגרת תפקידו החדש, ינהל זאב את שלושת מרכזי הפיתוח שמפעילה נס בישראל, הפרושים בבאר שבע, ב-לוד ובקריית עתידים שבתל אביב ● עם המינוי יקבל מעמד של סגן נשיא ויהווה חלק מההנהלה המורחבת של החברה ● זאב קודם מתוך שורות החברה, ושימש בין היתר כמנהל פיתוח עסקי גלובלי, מנהל מכירות המגזר הפיננסי ומנהל מכירות מיקור-החוץ

הנהלת נס טכנולוגיות הודיעה היום (ג') על תפקיד חדש בהנהלת החברה: מנהל מרכזי הפיתוח של נס ישראל, הפזורים ברחבי הארץ ועוסקים בפרויקטים במודל Near Shore ו-Off Shore. לתפקיד החדש מונה נועם זאב, איש נס ששימש בין היתר כמנהל פיתוח עסקי גלובלי, מנהל מכירות המגזר הפיננסי ומנהל מכירות מיקור-החוץ. עם המינוי יקבל זאב מעמד של סגן נשיא ויהווה חלק מההנהלה המורחבת של החברה. יצוין, כי המינוי אינו קשור לסבב השינויים עליו הכריזה החברה באחרונה, שעסק בהנהלה הגבוהה והתייחס לסגני הנשיא הבכירים.

נס ישראל מפעילה שלושה מרכזי פיתוח בישראל, הפרושים בבאר שבע, ב-לוד ובקריית עתידים שבתל אביב. המרכזים מבצעים פרויקטים עבור לקוחות שלא בהכרח יושבים בסמיכות גיאוגרפית אליהם, כולל פרויקטים עבור לקוחות בחו"ל שמסופחים לנס ישראל ולא לאחד מסניפיה של החברה הגלובלית.

כזכור, הקימה נס את המרכז בבאר שבע במטרה להרחיב את הפעילות שלה עבור לקוחות מרוחקים. המרכז פועל במודל דומה לזה של עשרת המרכזים הנוספים שמפעילה נס במקומות שונים בעולם.

לזאב תואר שני בתעשייה וניהול ותואר ראשון בפיסיקה מהטכניון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים