יאהו!: אין יותר עבודה מהבית

עובדי החברה יהיו חייבים להגיע למשרד החל מיוני הקרוב - כך הודיעה להם המנכ"לית, מריסה מאייר ● לדברי מאייר, הסיבות לכך הן לעשות את יאהו! "למקום הטוב ביותר לעבוד" ועל מנת לייעל את העבודה ● כמה מן העובדים, בעיקר כאלה שבהסכמים שלהם עם החברה מצוין שמקום העבודה שלהם יהיה גמיש, הביעו מורת רוח מההחלטה, ואחד מהם אף כינה אותה "רוצה המורל"

ההתמקדות של יאהו! (!Yahoo) בשימושים ניידים מאלצת את עובדיה לעבוד מהמשרד.

העובדים קיבלו הודעה על כך מהמנכ"לית, מריסה מאייר, לפיה החל מיוני השנה לא יתאפשר להם לעבוד מהבית.

"כדי שיהיה זה המקום הטוב ביותר לעבוד, יהיו חשובות מאוד תקשורת ושיתוף פעולה, כך שעלינו לעבוד זה לצד זה", כתבה מאייר בתזכיר, שהודלף לאתר ATD. "זו הסיבה שבגללה יהיה זה קריטי שנהיה כולנו נוכחים במשרדים. כמה מן ההחלטות והתובנות המוצלחות ביותר מגיעות מדיונים במסדרונות ובקפיטריה, מפגישה של אנשים חדשים וממפגשי צוות מאולתרים. מהירות ואיכות מוקרבות לעתים קרובות כאשר אנחנו עובדים מהבית".

ביולי האחרון, זמן לא רב לאחר שמונתה כמנכ"לית החברה, הודיעה מאייר על כך שהמזון והמשקאות במשרדי החברה יהיו חופשיים וכי יחולו שינויים במרחבי העבודה האישיים של העובדים.

השינויים הללו מטרידים חלק מן העובדים, שנשכרו לעבודה ביאהו! תוך ציון שהמקום ממנו יעבדו יהיה גמיש, במטרה לאפשר להם לעבוד מהבית. עובד אחר הגיב וכינה את הצעד הזה "רוצח המורל".

מיאהו! נמסר שהחברה לא מגיבה בכל הנוגע לעניינים פנימיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים