אורקל שחררה את העדכון החדש לג'אווה

בענקית המיחשוב החליטו להקדים את פרסום העדכון בשבועיים, לאור ריבוי הבעיות עם סביבת ההפעלה הפופולרית, כולל בעיות אבטחה חמורות שלא נפתרו בעדכון האחרון ● סיבה נוספת להקדמת העדכון, היא הכרזתה של מוזילה על ביטול כל התוספים שפועלים בדפדפן פיירפוקס, כולל ג'אווה

מאות בודדת של מליוני שקלים. אורקל

אורקל (Oracle) שחררה בסוף השבוע את עדכון פברואר לסביבת ג'אווה (Java) – כשבועיים לפני המועד הצפוי. בענקית המיחשוב החליטו להקדים את פרסום העדכון לאור ריבוי הבעיות עם סביבת ההפעלה הפופולרית, כולל בעיות אבטחה חמורות שלא נפתרו בעדכון האחרון. בין היתר, מדובר בבעיות שאפשרו להאקרים להשתלט על מחשבים מרחוק על ידי שימוש תוכנה זדונית שהשתמשה בפרצות בג'אווה, והותקנה דרך אתרי פישינג.

סיבה נוספת להקדמת העדכון, היא הכרזתה של מוזילה (Mozilla) על ביטול כל התוספים שפועלים בדפדפן פיירפוקס (Firefox), כולל ג'אווה, בגלל בעיות האבטחה שהתגלו. גם טוויטר (Twitter), שהותקפה קשות בסוף השבוע, המליצה למשתמשים לבטל את השימוש בג'אווה.

מאורקל נמסר, כי העדכון הנוכחי מתקן לא פחות מ-50 בעיות אבטחה, כש-44 מתוכן הן בעיות שמתייחסות ישירות לפעילות של ג'אווה בדפדפנים וביישומים. תיקון אחר מתייחס לסביבת ההרצה של ג'אווה, וחמשת הנותרים מתמקדים בפריסה של ג'אווה בסביבת שרת/לקוח. לפי החברה, מדובר בתיקונים מעמיקים.

ניתן להוריד את העדכון מאתר אורקל בכתובת הבאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים