האקרים מאנונימוס תקפו את טוויטר ופגעו בעד רבע מיליון חשבונות

בהודעה שפרסמה הרשת החברתית צוין, כי הסיסמאות היו מוצפנות וכי הן אופסו, "כאמצעי זהירות" ● למשתמשים שנפגעו שולחת החברה הודעות מתאימות ● דובר טוויטר סירב להוסיף פרטים כל עוד מתנהלת חקירה בעניין, אולם אמר ש-"לפי שעה, אין כל ראייה לכך שנעשה שימוש בסיסמאות"

האקרים מקבוצת אנונימוס (Anonymous) תקפו בשבוע שעבר את טוויטר (Twitter) והצליחו להניח ידם על סיסמאות ופרטים נוספים של עד רבע מיליון משתמשים – כך עולה מהודעה שפרסמה הרשת החברתית בבלוג ביום ו'. בהודעה צוין, כי הסיסמאות היו מוצפנות וכי הן אופסו, "כאמצעי זהירות". למשתמשים שנפגעו שולחת החברה הודעות מתאימות.

בהודעה הוזכרו מתקפות דומות שנערכו בתקופה האחרונה על האתרים של וול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) והניו-יורק טיימס (New York Times). עם זאת, בניגוד לגופים אלה, טוויטר לא סיפקה פרטים על מקור המתקפה או על השיטה בה היא בוצעה.

"זו לא הייתה עבודה של חובבים ואנחנו מעריכים שלא מדובר בתקרית מבודדת", נכתב בהודעה. "התוקפים היו מתוחכמים מאוד ואנחנו מאמינים שארגונים נוספים הותקפו בתקופה האחרונה בצורה דומה". בחברה משתפים פעולה עם החקירה של הרשויות בניסיון להגיע אל מי שניצבים מאחורי המתקפה.

ג'ים פרוסר, דובר טוויטר, סירב להוסיף פרטים כל עוד החקירה מתנהלת, אולם אמר ש-"לפי שעה, אין כל ראייה לכך שנעשה שימוש בסיסמאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים