אומניטלקום יישמה מערכת לתזכור תורים במרכז הרפואי רמב"ם; ההיקף: עשרות אלפי שקלים

המערכת מטלפנת באופן אוטומטי למטופל, מתזכרת אותו על מועד התור, מציינת אילו טפסים עליו להביא ובמקרים מסוימים - אף מסבירה לו היכן לחנות ● כמו כן, ביכולתה להעביר את המטופל לנציג שירות, לחקות תסריטי שיחה של מוקדן, לשלב פנייה למטופלים באמצעות SMS ולחייג לפי אלגוריתמים מוגדרים מראש לשם השגת אחוזי תגובה מקסימליים ● ד"ר צחי בן יצחק, מנכ"ל אומניטלקום: "המערכת תורמת לבית החולים חסכון בשעות עבודה של מוקדנים, וחשוב מכך - זמן עבודה יקר של רופאים ועובדים פרה-רפואיים"

צחי בן יצחק, מייסד ומנכ"ל אומניטלקום

קבוצת אומניטלקום זכתה באחרונה במכרז לפיתוח והטמעת מערכת לתזכור תורים עבור המרכז הרפואי רמב"ם שבחיפה. הפרויקט החל בתחילת החודש, והיקפו הכספי הראשוני נאמד בעשרות אלפי שקלים בשנה, עם צפי לגידול בעקבות הרחבת המערכת והשימוש בה בבית החולים ומכוניו.

מערכת תזכור התורים של אומניטלקום מטלפנת באופן אוטומטי למטופל, מתזכרת אותו על מועד התור, מציינת אילו טפסים עליו להביא ובמקרים מסוימים – אף מסבירה לו היכן לחנות. כמו כן, מאפשרת המערכת למטופל להיות מועבר לנציג שירות כדי לשנות את מועד התור, וזאת באופן מפוזר לאורך היום על מנת למנוע עומס במוקד. בנוסף, ביכולתה של המערכת לחקות תסריטי שיחה של מוקדן, לשלב פנייה למטופלים באמצעות SMS ולחייג לפי אלגוריתמים מוגדרים מראש לשם השגת אחוזי תגובה מקסימליים וייעול כללי של מערך התורים.

המערכת הוטמעה בעבר בבתי חולים ממשלתיים נוספים ובקופות חולים. היא מתממשקת למערכות חכמות למִנהל חולים כדוגמת נמ"ר (ניהול מרכז רפואי), ועומדת בתקני אבטחת המידע והפרטיות המחמירים של ארצות הברית, HIPAA (ר"ת Health Insurance Portability and Accountability Act).

לדבר עודד מאיר, מנהל השיווק ברמב"ם, "זהו עוד צעד לשיפור השירות למטופלי רמב"ם במסגרת תוכנית רחבה ומקיפה, שתיושם בהדרגה בשנים הקרובות. הפרויקט נעשה בשיתוף פעולה בין אגף המיחשוב, בראשותה של שרה צפריר, לבין מחלקת השיווק".

ד"ר צחי בן יצחק, מנכ"ל אומניטלקום: "התועלת שבשימוש במערכת תזכור התורים נוגעת לכלל המטופלים, והטמעתה במרכז הרפואי רמב"ם מצביעה על המגמה בתחום לבחור במערכת תזכור התורים של אומיטלקום. המערכת תורמת לבית החולים חסכון בשעות עבודה של מוקדנים, וחשוב מכך – זמן עבודה יקר של רופאים ועובדים פרה-רפואיים, וניצולת מרבית של ציוד יקר, כמו מערכות MRI, עקב הגידול של הגעת מטופלים לתור שנקבע להם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים