לראשונה: סטודנטים מישראל ישתתפו בתחרות Imagine Cup העולמית שמקיימת מיקרוסופט

הקבוצה שזכתה בתחרות Imagine Cup בישראל תשתתף בגמר העולמי של התחרות, שיתקיים בחודש יולי בהשתתפות נציגים של למעלה מ-180 מדינות ● הקבוצה הזוכה, שכוללת סטודנטים מאוניברסיטת בן גוריון וממכללת בצלאל, פיתחה משחק קובייה הונגרית דיגיטאלי שנועד ללמד, להפיץ ולהטמיע את מטרות הצהרת המילניום של האו"ם בדרך לא שגרתית

מרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל, בשיתוף עם התאחדות הסטודנטים בישראל, הכריזו על הזוכים בתחרות Imagine Cup לפיתוח פרויקטים טכנולוגיים שמיועדים לפתור אתגרים עולמיים על פי אמנת האומות המאוחדות. הקבוצה הזוכה פיתחה משחק קובייה הונגרית דיגיטאלי המבוסס על טכנולוגיית Augmented Reality, המשלבת בין מציאות אמיתית ומדומה על גבי אמצעים חזותיים דיגיטאליים, ומשלב בין פיתוח תוכנה, אנימציה וגרפיקה.

המשחק נועד ללמד, להפיץ ולהטמיע את מטרות הצהרת המילניום של האו"ם בדרך לא שגרתית, ובאמצעות המשחק לקרב ולהניע לפעולה קהלים חדשים שלא נחשפו להצהרת המילניום של האו"ם. בקבוצה היו חברים 4 סטודנטים: 2 מהמחלקה למדעי המחשב באוניברסיטת בן גוריון, ו-2 נוספים מהמחלקות לאנימציה והמחלקה לתקשורת חזותית של מכללת בצלאל שבירושלים. הקבוצה תייצג את ישראל בגמר העולמי של תחרות Imagine Cup שתתקיים בחודש יולי השנה בהשתתפות נציגים של למעלה מ-180 מדינות.

הקבוצה הזוכה במקום השני בתחרות פיתחה את Jamamate, רשת חברתית למוסיקאים שנועדה לחבר באמצעות האינטרנט בין מוסיקאים הנמצאים במקומות שונים בעולם. הקבוצה שהגיעה למקום השלישי פיתחה אפליקציה למסחר מקוון באתר אי-ביי באמצעות הסלולר לחיבור סוחרים מהעולם השלישי לרשת הסחר העולמית באינטרנט.

רונן סמוכה, סמנכ"ל טכנולוגיות במיקרוסופט ישראל, אמר, כי "התחרות מאפשרת למאות אלפי סטודנטים מרחבי העולם להציע רעיונות טכנולוגיים, רעננים ומקוריים לאתגרים גדולים ומורכבים כפי שהוגדרו באמנת המילניום של האומות המאוחדות. לראשונה, סטודנטים מישראל משתתפים בתחרות זו, וזוהי הזדמנות נוספת להביא לידי ביטוי מצוינות טכנולוגית כחול לבן בפורום בינלאומי הכולל את ראשי קהילת המו"פ העולמית וסטודנטים מלמעלה מ-180 מדינות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סטודנט

    בוא'נה, משחק מגניב!!! אוגמנטד ריאליטי זה הדבר הבא!!

אירועים קרובים