מנכ"ל APC, שמעון אברבנאל, קודם לתפקיד בכיר בשניידר אלקטריק EMEA

יכהן כמנהל בכיר לפיתוח עסקי של תחום הדטה-סנטר במרכז אירופה, ישראל והמדינות הסקנדינביות ● הוא הקים את פעילות APC בישראל בשנת 2006, והמשיך לשמש כמנכ"ל החברה גם לאחר רכישתה על ידי שניידר אלקטריק ב-2007 ● מישל ארס, סמנכ"ל APC באזור הנורדי ומרכז אירופה וישראל: "אברבנאל נבחר לתפקיד החדש כדי להעתיק את ההצלחה שלו בישראל לאזורים נוספים"

שמעון אברבנאל, ששימש בשש השנים האחרונות כמנכ"ל APC ישראל מקבוצת שניידר אלקטריק, קודם לתפקיד בכיר בהנהלת שניידר אלקטריק EMEA, ויכהן כמנהל בכיר לפיתוח עסקי של תחום הדטה-סנטר באזור מרכז אירופה, ישראל והמדינות הסקנדינביות.

במסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי אברבנאל על פיתוח מתודולוגיות ושיטות עבודה למקסום יכולות החברה בתחום הדטה-סנטר, הובלת פרויקטים מורכבים, זיהוי הזדמנויות לשיתופי פעולה, פיתוח רשת שותפים איתנה בכל אחת מהמדינות השונות ומכירה של פתרונות כוללים מההיצע של שניידר אלקטריק במגזרים השונים  וללקוחות אסטרטגיים של החברה.

אברבנאל (54) הקים את פעילות APC בישראל בשנת 2006. ב-2007 נרכשה החברה על ידי שניידר אלקטריק והפכה  למותג עצמאי בתוך החברה העולמית. במהלך תקופה זו צמחה הפעילות של APC בישראל, ומכירות החברה בארץ מסתכמות כיום בעשרות מיליוני דולרים בשנה.

מישל ארס, סמנכ"ל APC באזור הנורדי ומרכז אירופה וישראל: "שמעון אברבנאל הוכיח במהלך השנים האחרונות בפעילותו המוצלחת בישראל, שניתן להוביל ולהצליח בפרויקטים מורכבים בתחום הדטה-סנטר על ידי מיקוד בלקוחות הנכונים, התאמת פתרונות ייחודיים על פי צרכי הלקוח ובניית רשת שותפים ויועצים איתנה. אברבנאל נבחר לתפקיד החדש כדי לפתח ולחזק את הנוכחות שלנו בתחום הדטה-סנטר במרכז אירופה ובסקנדינביה ולהעתיק לאזורים אלו את ההצלחה שלו בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים