באו לבקר במאורת הנמר: פרנצ'סקה איודי, גיא גדניר ורפי שקולניק, אוויה

19/03/2018 10:01
באו לבקר במאורת הנמר: גיא גדניר, מנכ"ל מרכז הפיתוח של אוויה ישראל; פרנצ'סקה איודי, מנהלת תחום וידיאו באוויה אירופה; ורפי שקולניק, מנהל פעילות אוויה ישראל. צילום: פלי הנמר

באחרונה הגיעו לבקר במאורת הנמר פרנצ'סקה איודי, מנהלת תחום וידאו באוויה (Avaya) אירופה, יחד עם גיא גדניר, מנכ"ל מרכז הפיתוח של החברה בארץ, ורפי שקולניק, מנהל הפעילות העסקית של אוויה ישראל.

איודי הגיעה לישראל לרגל השקת הענן הישראלי של אוויה, בשיתוף ABnet, באירוע שנערך במרינה בהרצליה. בכך מאפשרת החברה לעסקים קטנים ובינוניים (עד 3,000 שלוחות ללקוח) להשתמש בפתרונות תקשורת אחודה ומרכזי תקשורת בענן, תוך דגש על אבטחת מידע. הענן מציע למשווקים כלים לרכישה קלה, מהירה ועצמאית של שירותי ענן עבור לקוחותיהם, וכלים לניהול ידידותי של השירותים שנרכשו.

שקולניק אמר לי כי "לעסקים מעולם לא היה קל יותר להיכנס לעולם הענן העסקי וליהנות מיתרונותיו. עבור אוויה, פלטפורמה זו מהווה ערוץ הפצה יעיל, שמקדם את עסקינו בארץ".

גדניר הוסיף כי "בין הטכנולוגיות של אוויה ניתן למצוא פלטפורמות כמו Avaya IP Office ,Avaya Oceana ,Equinox ו-Breeze, המיועדות להסמיך ארגונים ליישם בינה מלאכותית ולרתום לטובתם חידושים כמו למידה ממוחשבת, האינטרנט של הדברים ו-Big Data. חלק מהפתרונות מפותחים פה, במרכז הפיתוח בישראל". הוא ציין ש-"גרטנר (Gartner) חוזה ששוק שירותי הענן הציבורי יגדל ב-18.5%, כך שיש פוטנציאל משמעותי לשותפים שרוצים להציע את אותה חוויית תקשורת שהלקוחות מצפים לה מפתרונות אוויה, במקום הארגון וגם בעננים השונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים