זעזועים במלם מערכות: סמנכ"ל אחד עוזב, השני עשוי לעזוב בסוף השנה; מלם: "השינוים טבעיים"

אלי אחי-מרדכי - ראש אגף שירותים מנוהלים, עוזב את תפקידו ● רונן בנבניסטי, ראש אגף ה-ERP, עשוי להצטרף אליו בקרוב ● מקורבים להנהלת החברה: הרקע לשינויים הוא רצונו של אורי ערד, מנכ"ל מלם מערכות, "ליצור הנהלה בדמותו ובצלמו" ● מלם בתגובה: כחלק טבעי מפעילות החברה, בוצעו התאמות במבנה הארגוני שנועדו לפשט התפעול, להקטין תקורות, לשפר את הסינרגיה עם חברות הבת ולפתח תחומים חדשים

זעזועים במלם מערכות מקבוצת מלם-תים: אלי אחי-מרדכי – אחד הסמנכ"לים בחברה, עוזב את תפקידו וסמנכ"ל נוסף – רונן בנבניסטי, עשוי לעזוב בסוף השנה; כך נודע לאנשים ומחשבים. אחי-מרדכי ובנבניסטי הם שני סמנכ"לים בכירים במלם מערכות. אחי-מרדכי עמד בראש אגף שירותים מנוהלים ואילו בנבניסטי – בראש אגף ה-ERP. גורמים המקורבים להנהלת החברה אמרו לאנשים ומחשבים, כי הרקע לשינויים הוא רצונו של אורי ערד, מנכ"ל מלם מערכות, "ליצור הנהלה בדמותו ובצלמו".

ממלם מערכות נמסר לאנשים ומחשבים בתגובה, כי "מלם מערכות נמצאת במומנטום חיובי המתבטא הן בתרומתה לתוצאות העסקיות המשופרות של קבוצת מלם-תים והן באטרקטיביות החברה בשוק העבודה. החברה אינה קופאת על שמריה וממשיכה לבחון כניסה לתחומים חדשים בצד שיפורים במבנה הארגוני ותהליכי העבודה שמטרתם לשפר את התפקוד האופרטיבי והתוצאות העסקיות".

עוד נמסר, כי "כחלק טבעי מפעילות החברה, בוצעו לאחרונה מספר התאמות במבנה הארגוני שנועדו לפשט את תפעול החברה, להקטין תקורות, לשפר את הסינרגיה עם חברות הבת ולאפשר פתוח של תחומים חדשים. אנו מכבדים את תרומתו המשמעותית של אלי אחי-מרדכי במהלך השנים האחרונות ומאחלים לו הצלחה רבה עם יציאתו לדרך חדשה. פעילות האגף לשירותים מנוהלים פוצלה בין יחידות עסקיות אחרות. יחידת ה-ERP שולבה באגף יישומים ארגוניים. אנו מעריכים מאד את תרומתו של רונן בנבניסטי למלם ב-11 השנים האחרונות. הוא ימלא את תפקידו עד סוף שנה זו ולאחר מכן נבדקת האפשרות לשילובו בתפקיד ניהולי בכיר בקבוצת מלם-תים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים