באו לבקר במאורת הנמר: אורית מאורי, סמנכ"לית מערכות המידע של איקאה ישראל, וגידי רחמים, סמנכ"ל המכירות של Triple T

מאורת הנמר

באחרונה ביקרו במאורת הנמר אורית מאורי, סמנכ"לית מערכות המידע של איקאה (IKEA) ישראל, וגידי רחמים, סמנכ"ל המכירות של Triple T, החברה המלווה את איקאה ישראל בייעוץ בתחומי התקשורת ואבטחת המידע.

מאורי המשמשת בתפקידה הנוכחי מזה שנתיים. היא החלה את עבודתה באיקאה לפני כשבע שנים, במהלכן לקחה חלק מרכזי בהקמת מערך ה-IT עבור שלוש חנויות הרשת, בהתאוששות כלל המערכות לאחר שריפת הסניף בנתניה ובמיצוב המערכות, נהלי העבודה וה-DR של איקאה ישראל כרשת.

אורחים במאורה: מימין - אורית מאורי, סמנכל"ית מערכות המידע של איקאה ישראל, וגידי רחמים, סמנכ"ל המכירות של Triple T

אורחים במאורה: מימין – אורית מאורי, סמנכ"לית מערכות המידע של איקאה ישראל, וגידי רחמים, סמנכ"ל המכירות של Triple T

היא סיפרה לנמר בהרחבה על הפרויקטים בתחומי המחשוב, התקשורת ואבטחת המידע שבוצעו באיקאה בשנתיים האחרונות, ביניהם שדרוג תשתיות התקשורת עם הקמת הסניף החדש בקריית אתא וביצוע פרויקט אבטחת מידע רחב, בפיקוח יועצי אבטחת המידע וסיכוני הסייבר של Triple T.

בנוסף סיפרה מאורי על פרויקט החלפת מערכת הקופות בכלל חנויות הרשת לתוכנת Navision, שמשמשת כיום כמערכת ה-ERP של החברה ושל כלל הזכיינים, ומתממשקת למערכות השבדיות.

רחמים סיפר שהיו בעבודה עם איקאה מספר אתגרים טכנולוגיים שדרשו את ביצוע שדרוג הרשת עם הוספת הסניף החדש בצפון ללא השבתות, תוך התחייבות לרמת שירות SLA גבוהה מצד ספקי התשתיות. בנוסף, נדרשה בחינת טכנולוגיות מתקדמות לניהול המשתמשים עם כלי אבטחה שמאפשרים לנהל את כל יחידות הקצה ברשת ממערכת שליטה ובקרה מתקדמת. זאת, לצד בקרה על ספקי הרשת, שעובדים עם המערכות 24 שעות ביממה. הוא ציין כי שירותי הייעוץ הביאו לחסכון משמעותי בהוצאות הטלפוניה והתקשורת החודשיות של איקאה.

כמו כן, רחמים עדכן כי Triple T נכנסה לתחומי פעילות נוספים: ייעוץ, תכנון תשתיות מחשוב תקשורת ומערכות אבטחה במרכזים לוגיסטיים ומרכזי שליטה ובקרה. באחרונה קיבלה החברה הזמנות למספר פרויקטים בתחומים החדשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים