עודד סלומי יהיה אחראי על פעילות ויזה אירופה במלטה

ההערכה הרווחת היא כי ברחבי אירופה ישנם 500 מיליון כרטיסי ויזה ● סלומי יהיה אחראי על ניהול כלל הפעילות במלטה, שהיתה עד כה מנוהלת בידי המשרד של ויזה אירופה באיטליה

28/07/2014 18:16

מנכ"ל ויזה אירופה בישראל, עודד סלומי, יהיה אחראי מעתה על פעילות החברה גם במלטה. מלטה נחשבת כיום לשער כניסה לאירופה עבור חברות שונות, גם בתחום התשלומים והפיננסים. בכך עוברת האחריות על ויזה אירופה במדינה זו מהסניף האיטלקי של החברה.

סלומי מונה לתפקיד מנכ"ל ויזה אירופה בישראל במרץ 2010. החברה עוסקת בטכנולוגיית תשלומים, נמצאת בבעלות בנקים, חברים וספקים אחרים של שירותי תשלומים מ-37 מדינות ברחבי אירופה, ומופעלת על ידם. ויזה אירופה פועלת בחזית הטכנולוגיה כדי ליצור שירותים ותשתית שמאפשרים למיליוני צרכנים, עסקים וממשלות באירופה לבצע תשלומים אלקטרוניים. חברי ויזה אירופה אחראיים להנפקת כרטיסים, להרשמת בתי עסק ולקביעת העמלות עבור הלקוחות ובתי העסק.

ההערכה הרווחת היא כי ברחבי אירופה ישנם 500 מיליון כרטיסי ויזה, כאשר יורו אחד מכל הוצאה בסך 6.5 יורו באירופה מחויב בכרטיס ויזה. במהלך השנה שעד ספטמבר 2013 הסתכמה ההוצאה הכוללת בכרטיסי ויזה בשני טריליון יורו, כאשר ההוצאה בנקודת המכירה צמחה ב-8.5% לכדי 1.4 טריליון יורו. ההוצאה השנתית באינטרנט בכרטיסי ויזה ממשיכה לצמוח בקצב שנתי של 20% ועומד על 240 מיליארד יורו.

ויזה אירופה משמשת כחברה נפרדת מחברת ויזה בע"מ כבר מ-2004. כמערכת תשלומים ייעודית ביבשת, באפשרותה של ויזה אירופה להגיב במהירות לצורכי השוק הספציפיים של בנקים אירופיים ולקוחותיהם – פרטיים ועסקיים כאחד – ולעמוד ביעד שהציבה הנציבות האירופית ליצירת שוק פנימי אמיתי עבור תשלומים.

סלומי הוא בוגר תואר ראשון מאוניברסיטת הארווארד בהצטיינות ובוגר הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת פנסילבניה. טרם הצטרפותו ל-ויזה אירופה הוא שימש דירקטור פיתוח עסקי במודו (Modu) למשך שנתיים ולפני כן שימש כיזם ומנכ"ל בחברות העוסקות בפתרונות דיגיטליים בארצות הברית. את ניסיונו המשפטי צבר במשרדי עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן ויגאל ארנון, וכן במשרד עורכי דין בוול-סטריט, בדגש על עסקות בינלאומיות. כיום סלומי מכהן גם כנשיא מועדון בוגרי אוניברסיטת הארווארד בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים