טל מוסרי מגייס כספים לקמפיין למען רשת חברתית בטוחה לילדים

נפגש היא רשת חברתית מוכרת על ידי משרד החינוך שמבקשת לגייס מהציבור 75 אלף שקלים לצורך הפעילות בשנת הלימודים הבאה ● איתי עשת, היזם והמנהל של נפגש, פנה למוסרי על מנת להוביל את הקמפיין, וזה נענה בשמחה

כוכב הילדים טל מוסרי מוביל בימים אלה קמפיין ב-Headstart לגיוס 75 אלף שקלים מהציבור למען הרשת החברתית הסגורה לילדים נפגש. הרשת הוקמה לפני שלוש שנים על ידי היזם איתי עשת, שמנהל אותה. היא מהווה תחליף בטוח יותר לפייסבוק (Facebook), שטומנת לילדים סכנות רבות.

משרד החינוך הכיר רשמית בנפגש והרישום אליה הוא דרך בתי הספר ובפיקוח ההורים. כבר כיום חברים בה 100 בתי ספר. עד כה גויסו במסגרת הקמפיין 20 אלף שקלים. חלק מכלל הכספים שיגויסו יופנה לפיתוח אפליקציה סלולרית, שתאפשר לילדים לגלוש בנפגש גם מהנייד.

עשת אמר כי החליט לצאת לקמפיין ציבורי לגיוס הכספים כדי להשקיע ולהרחיב את הפעילות ברשת לקראת הקיץ ושנת הלימודים הבאה. הוא פנה לצורך הקמפיין למוסרי וזה נענה בשמחה. כוכב הילדים אמר כי "הורים רבים מודאגים מהתכנים הקיימים ברשת והסכנות שהיא טומנת בחובה. מרגע שנחשפתי נפגש שמחתי לגלות את היתרונות הרבים בה".

לתרומות ניתן לגלוש לעמוד גיוס המשאבים של נפגש.

טל מוסרי בעת צילומי הקמפיין

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים