רז הייפרמן ימונה לראש חטיבת המערכות והשירותים הרוחביים במטה התיקשוב הלאומי

הייפרמן עובר מהמגזר העסקי לציבורי, לאחר שפרש לא מכבר מתפקיד סמנכ"ל מערכות המידע של ביטוח ישיר ● החטיבה שבראשה הוא יעמוד תהיה אחראית, בין היתר, על מימשל זמין, פרויקט מרכב"ה והקמת הדטה סנטר הממשלתי ● הוא אמר לאנשים ומחשבים, כי "אני רואה בתפקיד החדש אתגר גדול שבו אוכל לתרום מניסיוני הרב במגזר העסקי לטובת המדינה"

רז הייפרמן, לשעבר סמנכ"ל מערכות המידע של ביטוח ישיר, מצטרף למטה התיקשוב הלאומי ויעמוד בראש חטיבת המערכות והשירותים הרוחביים של המטה – כך נודע לאנשים ומחשבים. במסגרת תפקידו יהיה הייפרמן אחראי על המערכות והשירותים שמטה התיקשוב מטפל בהם מול משרדי הממשלה. בין היתר, הוא יטפל בפרויקט מרכב"ה, מימשל זמין ופרויקט סע"ר, ויוביל את הקמת הדטה סנטר הממשלתי.

הייפרמן עובר למגזר הציבורי לאחר שכיהן כסמנכ"ל מערכות המידע של ביטוח ישיר במשך שש שנים. לפני כן הוא שימש במשך 10 שנים כסמנכ"ל טכנולוגיות המידע של בזק. בעברו הרחוק יותר הוא היה, בין היתר, סמנכ"ל בחברת תוכנה גדולה, מנהל המיחשוב בחברת היי-טק ומנהל פרויקטים בכיר בחברת תוכנה. הייפרמן הוא בעל תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בכלכלה וסטטיסטיקה – שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים. במקביל לתפקידיו הניהוליים הוא משמש כמרצה לתארים ראשון ושני במוסדות אקדמיים שונים. ב-2004 זכה הייפרמן בפרס המנמ"ר המצטיין מטעם לשכת מנתחי המערכות וכן בפרס IT Awards של אנשים ומחשבים. כמו כן, הוא נבחר לנשיאות לשכת מנתחי המערכות ומשמש כסגן יושב ראש הלשכה.

לאנשים ומחשבים נודע, כי התפקיד הוצע להייפרמן מיד לאחר הפרסום הבלעדי באנשים ומחשבים על פרישתו מביטוח ישיר. כרמלה אבנר, שעומדת בראש מטה התיקשוב הלאומי, הפעילה עליו לחץ כבד ושכנעה אותו שמדובר בהזדמנות חשובה שבמסגרתה הוא יוכל לתרום ולהשפיע על פרויקטי ענק של הממשלה.

הייפרמן אמר לאנשים ומחשבים, כי "אני רואה בתפקידי החדש אתגר מאוד חשוב והזדמנות לתרום מניסיוני הרב במגזר העסקי לטובת המדינה".

יצוין, כי בהתאם לנהלי נציבות שירות המדינה, הייפרמן יוגדר בשלב הראשון כממלא מקום עד שיסתיימו כל תהליכי המכרז לתפקיד.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אמנון פרוינד

    בחירה מצויינת, מנהל מקצועי ביותר, בעל ניסיון רב שנים והכי חשוב מענטש

אירועים קרובים