אפל השיקה שני דגמי iPad באמצעות הודעה לעיתונות

זאת, בניגוד להרגלה להכריז על מוצרים חדשים בהכרזה רשמית חגיגית ● החברה השיקה גם את הדור החמישי של ה-iPad mini

ה-iPad החדש של אפל. צילום: אפל

אפל, בניגוד למנהגה, השיקה שני דגמים חדשים של iPad ללא כל הכרזה רשמית, אלא באמצעות הודעה לעיתונות בלבד – מה שמחזק את ההערכה שהיא שומרת את הכנס הקרוב שלה לענייני תוכנה בלבד.

אחד הטאבלטים החדשים הוא iPad Air עם מסך בגודל 10.5 אינץ' ולא בגודל 9.7 אינץ' הקלאסי של החברה, בעיצוב שמזכיר יותר את ה-iPad Pro, והוא מביא מרחב שיפורים ניכר לעומת הדגם הקודם.

הדבר הבולט ביותר, מעבר לגודל המסך, הוא השילוב של המעבד A12 Bionic. אמנם זה מעבד עם שש ליבות בלבד, ולא שמונה הליבות כמו ב-A12X, אבל עדיין הוא מביא לטאבלט החדש יכולות בינה מלאכותית.

מסך הרטינה של הטאבלט משתמש בטכנולוגיה שהחברה מכנה True Tone כדי לספק צבעים מלאי חיים אך יותר קרובים למציאות.

המצלמות עברו שיפור, אך הטאבלט החדש אינו תומך ב-Face ID אלא מגיע עם חיישן טביעות אצבע לפתיחת המכשיר מנעילה. הוא גם מגיע עם מחבר Lightning ולא USB-C והוא זמין עם 64 גיגה-בייט נפח אחסון. המחיר 499 ו-629 דולרים עבור גרסה רק עם WiFi וגרסה עם תמיכה ב-LTE בהתאמה.

אבל ההפתעה הייתה שלאחר מספר שנים ללא עדכון, אפל השיקה גם את הדור החמישי של iPad mini שנותר עם מסך רטינה בגודל 7.9 אינץ', עם אותה תמיכה ב-True Tone ועם בהירות שלפי החברה שופרה ביותר מ-25%.

ה-mini החדש קיבל תמיכה בעט האלקטרוני מהדור הראשון של אפל, והחברה שילבה גם בו את המעבד A12 Bionic על כל מטלותיו. עם אותה כמות זיכרון של 64 גיגה-בייט, יעלה ה-iPad mini החדש 399 ו-529 דולרים בהתאמה לרמת הקישוריות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים