תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם ראם מגן, מנהל ערוצי ההפצה והשותפים בסימנטק, אודות תכנית פיתוח השותפים של סימנטק

לקראת כנס "2011 Technology Day" של סימנטק ישראל, 15 בנובמבר, מרכז האירועים והקונגרסים Avenue, קריית שדה התעופה

07/11/2011 16:56

כיצד משתלב מערך השותפים של סימנטק בפעילותכם העסקית?
פעילותה של סימנטק בישראל נעשית באמצעות השותפים, זוהי "המרכבה" הנושאת את כלל פתרונותיה ומוצריה של החברה לרבות ה-Services Professional.

הצג את מודל העבודה של סימנטק עם השותפים העסקיים בישראל.
תכנית השותפים העסקיים של סימנטק – eSPP (ר"ת Enhanced Symantec Partners Program), מיועדת לשותפיה המנוהלים והמחויבים של החברה, ובה שני הצדדים משקיעים בשיפור היכולות הטכניות והמכירתיות של השותף בתחום ההתמחות שלו, ויוצרים הגנה משופרת בתהליכי המכירה, הגברת העסקים המשותפים ורווחיות השותף. התכנית מבוססת על מודל מומחיות (Specialization) לפי משפחות המוצרים השונות, המתגמלת את השותף בהתאם למידת מחויבותו לסימנטק והשקעותיו. התכנית נועדה לסייע לשותפיה המנוהלים ליצור יתרון תחרותי, לשפר הכרה בהם, להגביר רווחיות, ולקדם את יכולתם הטכנולוגית במידה ניכרת.

מהם תחומי ההתמחויות בהם מוסמכים השותפים?
במסגרת התכנית יש תשעה תחומי התמחויות שתואמות למודלים העסקיים של שותפינו בישראל: אבטחה ארגונית (Enterprise Security), הגנת נתונים (Data Protection), זמינות גבוהה (High Availability), ניהול אחסון (Storage Management), מניעת זליגת מידע (DLP), ניהול מערכות (Altiris), יצירת מדיניות אבטחה (Compliance), ארכוב מידע (EV) והצפנה (Encryption).

מה ייחודו של מודל השותפים שלכם?
באמצעות התכנית אנחנו מחזקת את הידע והיכולת של השותפים, מעבירים להם מתודולוגיות ומידע רב, ומאפשרים להם להיות עצמאיים בתהליכי המכירה שנועדו להעצים את יכולתם ולספק ערך רב יותר ללקוחות.

אילו תמריצים מוענקים לשותפים שלוקחים חלק בתכנית?
שותפים מומחים מתוגמלים בתנאים מסחריים מועדפים, הגנת עסקאות, גישה בלעדית למידע ומשאבי סימנטק, יכולות מתקדמות, והכרה על ידי סימנטק והלקוחות. השותפים נמדדים ומתוגמלים לפי כמות העסקאות החדשות שהם מביאים לחברה, ומקבלים תמריצים שונים שמעניקים להם יתרון עסקי על פני המתחרים.

כמו כן, על פי עמידה בשורה של יעדים וקריטריונים, שותפינו מקבלים דירוג של שותפי כסף, זהב ופלטינה. שותפים שהוסמכו כמומחים יוכלו לקבל גם הסמכה נוספת כ- Master Specialization אם יעברו קורס ייחודי בו ילמדו יכולות ה- Services Professional של סימנטק. שותפים אלו ייהנו מיכולות טכנולוגיות ויישומיות גבוהות ביותר, שייצרו להם בידול ממתחריהם.

בכנס "Technology Day 2011" ישתתף ג'ון בריגדן (John Brigden), סגן נשיא בכיר בסימנטק העולמית לאזור EMEA, שיציג את האסטרטגיה של סימנטק ואת חזונה הטכנולוגי לניהול ואבטחת מידע במגוון תחומים מרכזיים, בהם: ענן, וירטואליזציה, ומובייל. לתכנית הכנס יש להקיש כאן.

אירועים קרובים