תוכן שיווקי
בעקבות כנס vForum 2018

טלדור מספקת מערכות אוטומציה מתקדמות של דטה סנטר לארגונים הגדולים במשק

גל עופרי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של טלדור תקשורת, מסביר מהם יתרונות המערכות החדשות, על אילו צרכים הן באות לענות ואצל מי כבר בוצעה הטמעה כזו בהצלחה מרובה

27/12/2018 15:10
גל עופרי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של טלדור תקשורת. צילום: יח"צ

טלדור תקשורת מרחיבה את פעילותה להטמעת מערכות אוטומציה מתקדמות של דטה סנטר לארגונים העסקיים הגדולים במשק – כך נחשף באחרונה בכנס vForum 2018 של VMware, שנערך במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה. על פי גל עופרי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של טלדור תקשורת, החברה מרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם VMware בהטמעה ובניהול המערכות לארגונים השונים.

"הצורך העיקרי של מערך ה-IT בארגונים הוא לתת ערך עסקי מותאם לצרכים המשתנים של הארגון, והכל בצורה אג'ילית, כלומר – בזמן קצר מאוד ובשינויים חוזרים ונשנים", אמר עופרי. "הצורך הזה מעמיד לעתים את מערכות ותשתיות ה-IT לא מוכנות, מאחר שהפתרון הקיים לא מאפשר את הגמישות, הביצועים והזריזות שהגופים העסקיים מבקשים. טלדור תקשורת זיהתה שני מנועי צמיחה שבזכותם היא מצליחה לתת מענה לצורך הזה".

לפי עופרי, מנוע הצמיחה הראשון הוא תשתית חדשה של דטה סנטר באתר הלקוח. "אנחנו בונים מערך שמבוסס על מערכי וירטואליזציה, ניהול ואוטומציה מבית VMware, המשלבים ניהול ואוטומציה עם שאר חלקי הפאזל במרכז המחשוב – יישומים, תקשורת, שרתים, פיירוולים, אחסון ועוד", אמר. "באמצעות האוטומציה והניהול אנחנו מייצרים סטנדרט של רכיבי ה-IT, ומאפשרים למנהל ה-IT לתכנן ולהקים באופן עצמאי ופשוט תהליכי IT עסקיים, כתהליך אוטומטי שניתן לבצעו באופן מהיר, תוך כדי שינויים והתאמות בכל רגע נתון". ואכן, בשנה האחרונה מימשה טלדור תקשורת מספר פרויקטים ללקוחות עסקיים פיננסיים מובילים, שבמסגרתם היא המירה את תשתיות הדטה סנטר הקיימות בתשתיות בעלות יכולת אוטומציה.

"מנוע הצמיחה השני שזיהינו עבור הלקוחות הוא זירוז הביצועים והגמישות באמצעות יכולות ענן", ציין עופרי. "בשלוש השנים האחרונות הטמיעה חטיבת הענן של טלדור תקשורת פתרונות דטה סנטר היברידיים ובענן, על גבי מערכת ניהול ואוטומציה של VMware. הדבר נעשה בחוות הדטה סנטר של שני אתרים בארץ ושישה אתרים בעולם – בארצות הברית, אירופה והמזרח הרחוק. אנחנו מספקים כיום תשתיות IT מנוהלות ואוטומטיות לכל הלקוחות העסקיים שלנו בענן".

לדבריו, "טלדור תקשורת מנהלת בימים אלה יותר מ-400 דטה סנטרים של לקוחות מכל מגוון הגדלים והסקטורים, 24 שעות ביממה, 365 יום בשנה".

פרויקטים בבנק גדול ואצל לקוח בתחום הבריאות

טלדור תקשורת מרחיבה בשנים האחרונות גם את יכולות הדטה סנטר מוגדר התוכנה (SDDC) מבית VMware, ומטמיעה פתרונות מסוג זה הן בתשתיות הדטה סנטר שהיא מנהלת והן בחיבור לענן של AWS.

תחום נוסף שפורח בשנים האחרונות בטלדור תקשורת הוא ה-VDI (תחנה וירטואלית). "תחום זה מרחיב את יכולות הניהול, מצמצם את עלויות התחזוקה ומספק ביצועים גבוהים מאוד למשתמשי הקצה. כמו כן, הוא כולל אבטחת מידע מוגברת, ששומרת על המידע בארגון", הסביר עופרי. "השנה ביצענו מספר פרויקטי ענק בתחום זה".

אחד הפרויקטים שעליו מדבר עופרי הוא הטמעה של יותר מ-2,500 תחנות וירטואליות בכל הסניפים של אחד מהבנקים הגדולים בישראל. לכל עובד בבנק, החל מהבנקאי בעמדת הקופה בסניפים וכלה בצוותי המנהלה, הוקמה תחנה וירטואלית. "הייחודיות בפתרון היא ביכולות האינטגרציה המורכבות שסיפקנו, לדוגמה התאמת התחנה הווירטואלית בכל סניף לציוד ההיקפי שנמצא לידה – מדפסת, קורא צ'קים וכדומה", אמר.

פרויקט אחר נערך אצל לקוח מתחום הבריאות, שבמסגרתו הטמיעה טלדור תקשורת יותר מ-1,500 תחנות וירטואליות לכל רופא ולכל אחות בארגון. "המערך החדש שיפר באופן ישיר את איכות ורציפות השירות שמעניקים מעתה הרופאים והאחיות למטופלים", ציין עופרי.

הוא סיכם באמרו כי "הטכנולוגיה ש-VMware מאפשרת מעצימה את היכולת שלנו למימוש האינטגרציה הנדרשת לבניית מערך IT חדיש. באמצעות מערך זה, מנהלי תשתיות המחשוב יכולים לתת מענה לערך העסקי שנדרש מהם בארגון".

אירועים קרובים