תוכן שיווקי

מטריקס מארחת תשתית מחשוב ענן של נטפים בגלובל דטה סנטר

19/11/2017 12:11
משה לסמן, מנכ"ל ומייסד גלובל דטה סנטר. צילום: ניב קנטור

מטריקס מארחת בדטה סנטר של גלובל דטה סנטר את תשתית מחשוב הענן של נטפים. אירוח זה הוא חלק ממערך של שירותים מנוהלים (managed services) שמספקת גלובל דטה סנטר לאינטגרטורים מקומיים שמארחים במתקן שלה תשתיות מחשוב ענן של לקוחות הקצה שלהם.

חברות אינטגרציה אחרות העושות שימוש בגלובל דטה סנטר במתווה דומה הן Cloudem מקבוצת א.מ.ת מחשוב, וחברת DNA-IT, שמציעה בין היתר במתקן גלובל דטה סנטר שירות לשמירת נתונים מאובטחים באתר מרוחק (vault).

משה לסמן, מנכ"ל גלובל דטה סנטר, מסר כי "העובדה שחברות אינטגרציה עושות שימוש בדטה סנטר שלנו בכדי לארח את תשתיות הענן של לקוחות הקצה שלהן, היא הוכחה נוספת לכך שבמבט רחב הדטה סנטר והענן לא רק שאינם מתחרים ישירות זה בזה, אלא מהווים שני תהליכים שמלבים ומאיצים זה את זה".

יכולת להעניק פתרונות לאינטגרטורים נוספים

"הבחירה של אינטגרטורים בנו כשירות דטה סנטר מקומי היא מגמה מובהקת שאנו מזהים אצל חברות ישראליות בכלל. רובן המכריע של החברות המקומיות מעוניין בשירות מקצה לקצה בעברית במקום נגיש וקרוב מבחינה גיאוגרפית. תופעה זו האיצה את הצמיחה של הדטה סנטר שלנו באופן שמחזק את יכולתנו להעניק פתרונות לאינטגרטורים נוספים".

לפני מספר שבועות פרסמה חברת המחקר Research and Markets דו"ח המחזק את דבריו של לסמן בנוגע לביקוש לשירותים מנוהלים. על פי הדו"ח, השוק העולמי לשירותים מנוהלים צפוי לצמוח מהיקף של כ-152 מיליארד דולר בסיכום 2017 לגודל של כ-258 מיליארד דולר בשנת 2022 – קצב צמיחה שנתי ממוצע (CAGR) של 11%.

חברות סטארט-אפ וארגונים קטנים ובינוניים שמעוניינים לחסוך בהוצאות הוניות (CAPEX) וסובלים ממחסור ביכולות IT פנימיות, בוחרים בשירותים מנוהלים כמענה לצורכי ה-IT שלהם. מעבר לכך, אומרים האנליסטים, הטרנספורמציה הדיגיטלית שעוברים מוסדות ממשלה וכן גופי בנקאות, פיננסים וביטוח במטרה לשפר את יעילותם התפעולית, גם היא מחזקת את הצמיחה בתחום השירותים המנוהלים.

לסמן, שכיהן בעברו כמנהל חטיבת ה-Outsourcing ביבמ (IBM) ישראל וכמנהל HP Global Services בישראל, הקים את גלובל דטה סנטר ב-2013 בשיתוף ובגיבוי פיננסי של קבוצת ויולה וחברת ההשקעות גלנרוק של ליאון רקנאטי. צוות ההנהלה של החברה כולל מנהלים עתירי ניסיון רלוונטי מחברות מובילות נוספות במשק הישראלי.

גלובל דטה סנטר מפעילה באתר נגיש בהרצליה פיתוח מתקן מרכז נתונים תת-קרקעי ממוגן, יציב, אמין וחדשני שנבנה על פי סטנדרטים עולמיים גבוהים. שטח הדטה סנטר עומד על כ-2,250 מ"ר, עם פוטנציאל להכפלת שטחו הכולל.

גלובל דטה סנטר מספקת מגוון שירותים דוגמת אירוח ליחידות מחשב תפעוליות, המשכיות עסקית מלאה (BCP – Business Continuity Program) והתאוששות מאסון (DRP – Disaster Recovery Plan). זאת, לצד שירותי גיבוי באתר וגיבוי מרחוק, שירותי מחשוב ענן, שירותי בקרה ותפעול לפי דרישה ושירותי אצבע.

בין לקוחות החברה נמנות חברות ישראליות מובילות בתחומי הטכנולוגיה, הביטוח והפיננסים והתעשייה, כגון: הראל ביטוח ופיננסים, כלל ביטוח, ECI, Infinidat, Zerto ועוד.

אירועים קרובים