תוכן שיווקי

פטרוטק העלתה לאוויר את פתרון ה-BI Insight 360 של BICS

05/03/2017 11:23
BICS

פטרוטק העלתה לאוויר את פתרון ה-BI Insight 360 עבור לקוחות SAP Business One של BICS. שווי הפעילות של פטרוטק מוערך בכמה עשרות מיליוני שקלים בשנה.

פטרוטק הינה חברה מובילה במתן פתרונות מקצועיים וחדשניים לתעשיית הרכב בישראל.

החברה נוסדה בשנת 1987 וכיום מונה פטרוטק כ-70 עובדים בחטיבות שונות הכוללות מערך מכירות מקצועי, מערך תפעול והפצה כלל ארצי, מערך ייצור, חטיבה פיננסית ומערך שירות לקוחות עם טכנאים ואנשי מקצוע מהטובים ביותר בתחומם.

פטרוטק העלתה לאוויר את פתרון ה-Insight360 לאחר עבודה של מספר שנים עם מערכת ה-SAP Business One. הארגון רכש רישיונות BI לטובת הדרג הניהולי בארגון ומספר של עולמות תוכן מובנים כחלק אינטגרלי של הפתרון.

פתרון ה-BI ב-פטרוטק מספק פתרון רחב ומקיף חוצה ארגון החל ממערך המכירות, פיננסי רכש ומלאי פתרון ה-BI מספק את המידע ממערכת הסאפ (SAP) אשר מבוסס על עולמות התוכן Insight360, והכל על מנת לספק תמונה ניהולית אחידה במערכת אחת.

אלי בראשי, סמנכ"ל הכספים בפטרוטק, מציין כי הטמעת המערכת של הצוות המקצועי של BICS, עם הדרג הבכיר של BICS, בהובלתה של נתנאלה עמיר, מנהלת תחום ה-SMB, ביחד עם שיתוף הפעולה מול הדרג הניהולי של פטרוטק, היו יוצאי דופן, הן בשירות והן בביצוע המהיר והמדויק. מערכת ה-BI ופתרון Insight360 חוסכים זמן רב בעיבוד המידע הרב שיש לפטרוטק בהכנת דו"חות ניהוליים בכלל המחלקות בחברה. מערכת ה-BI נותנת כלים מתקדמים להנהלת החברה לקבל החלטות ממוקדות ומדויקות יותר".

אדיר אורן מנכ"ל ויועץ BI בכיר ב-BICS

אדיר אורן מנכ"ל ויועץ BI בכיר ב-BICS

אדיר אורן, מנכ"ל BICS, מציין כי "אנו שמחים להעלות את פתרון Insight 360 בפטרוטק. מדובר בחברה ותיקה ביישום הסאפ שלה, סמנכ"ל הכספים שולט ביד רמה בנעשה במערכת הסאפ. שמחנו על הבחירה בפתרון ה-BI שלנו כפתרון הניהולי לחברה לאחר מספר שנים של עבודה. אני רוצה להודות לצוות המקצועי שלנו על עבודה איכותית טובה ומהירה".

BICS מקבוצת BDO הינה חברת פתרונות אנליטיים עבור חברות SMB ו-Larger Enterprises. מוצר הדגל של החברה Insight 360 עבור לקוחות SAP Business One הינו המוצר המוביל והאינטגרטיבי ביותר ללקוחות סאפ בארץ ובעולם.  BICS עוסקת בפתרונות HANA ,HANA Live ,HANA B1A\H ושותפה בכירה של סאפ בכל הקשור לפתרונות SAP Business Objects.

ניתן ליצור קשר ב-03-9097111 או במייל.

אירועים קרובים