תוכן שיווקי

C-Data תפיץ את פתרונות Quest בישראל

22/11/2016 11:33
C-Data

C-Data, חברת הפצת מוצרי ה-IT, חתמה על הסכם הפצה עם Quest המתמחה בפיתוח פתרונות תוכנה לשוק העסקי.

Quest קיימת בשוק כ-30 שנה, עם מעל ל-100 אלף לקוחות בעולם ומוניטין חזק אצל לקוחות ישראליים רבים שרכשו את פתרונות החברה במהלך השנים. לחברה מוצרים מובילים בתחומם כגון TOAD ,FOGLIGHT ,Migration Manager ,Change Auditor, המאפשרים ללקוחות לקבל מענה מלא מבית תוכנה אחד.

ל-Quest היצע פתרונות עשיר בתחומים של מיגרציה והקשחת תשתיות מיקרוסופט (Microsoft). החברה הינה אחת משותפי הפיתוח הגדולים של מיקרוסופט ומציעה מגוון רחב של פתרונות על גבי Azure.

Quest

Quest

פתרונות Quest משמשים לניטור התשתיות הארגוניות בממשק משתמש אחוד כולל ניטור אפליקציות וחוויית משתמש, כלים המסייעים לניהול, ניטור וגיבוי מגוון רחב של מסדי נתונים, ניהול מחזור חיים מלא לכלל התקני הקצה בארגון כגון הפצת Image, עדכוני תוכנה ועוד. בנוסף, ל-Quest סט רחב לפתרונות גיבוי ואחזור הנותנים מענה לסביבות לקוח מגוונות.

את הפעילות בישראל מטעם Quest ינהל גיל באומל, המביא אתו ניסיון עשיר בפיתוח שוק, מכירת פתרונות תוכנה, גיוס שותפים ושיווק.

גיל באומל, מנהל פעילות Quest בישראל

גיל באומל, מנהל פעילות Quest בישראל

לדברי קרייג הוקלי, דירקטור אזורי ב-Quest, "שיתוף הפעולה עם C-Data, חברת ההפצה המובילה בישראל, יסייע ל-Quest לחזק את נוכחותה בשוק, לגייס שותפים חדשים ולתמוך בקהילת השותפים הגדלה של Quest בישראל".

"על ידי הרחבת קהילת השותפים, תרחיב Quest את מעגל הלקוחות ותאפשר להם לחסוך זמן על ניהול התשתיות הארגוניות ולהתמקד בחדשנות טכנולוגית"

טלי חלפון, סמנכ"לית מכירות ב-C-Data

טלי חלפון, סמנכ"לית מכירות ב-C-Data

לדברי טלי חלפון, סמנכ"לית מכירות ב-C-Data, "הפתרונות המתקדמים של Quest מתאימים כמו כפפה לסל הפתרונות שלנו. כמו כן, צוות המכירות והפריסייל מאפשר לתכנן פתרונות בהתאמה לצורכי הלקוחות והמשווקים. אנחנו רואים ב-Quest שותף, וביחד נוביל לבניית המותג בשוק".

C-Data הינה יבואנית ומפיצה של מוצרי המחשוב והציוד ההיקפי מהגדולות בישראל ומייצגת בין השאר מותגים מובילים כגון סימנטק (Symantec), נוטניקס (Nutanix ), וריטאס (Veritas), מק'אפי (McAfee), אפל (Apple), מיקרוסופט, אסוס (Asus ), צ'ק פוינט (Check Point), F5 ,VMware ,HP ,Veeam ו-Dell EMC.

החברה פועלת משנת 2002 ומעמידה לרשות לקוחותיה צוות אנשי מכירות ושירות מהמובילים בתחום. בחברה חטיבה להפצת מחשוב אישי, חטיבה לאבטחת מידע, חטיבת תקשורת וציוד היקפי וחטיבה להפצת מוצרי אפל.

ההפצה נעשית על ידי משווקי משנה, הפרוסים לאורכה ולרוחבה של המדינה וזאת באמצעות מערך אספקה של UPS, ובכך מבטיחה ללקוחותיה זמני אספקה מהירים במיוחד.

אירועים קרובים