תוכן שיווקי

אריה גליקמן, מנכ"ל יוניקלאוד: "נכפיל את היקף הפעילות שלנו בשנת 2017"

22/11/2016 09:47
אריה גליקמן, מנכ"ל יוניקלאוד. צילום: פלי הנמר

על איזה צורך בדיוק יוניקלאוד (UniCloud) מספקת מענה?
"יוניקלאוד מייצגת בישראל בלעדית את Okta האמריקנית, הנחשבת כיום על ידי חברות המחקר הגדולות כמובילת שוק ניהול הזהויות ואימות המשתמשים. הצורך לפתרון של Okta נובע בעקבות המעבר לסביבה מבוססת ענן אשר שינתה את האופן בו ארגונים מתנהלים ותהליכי העבודה של העובדים".

"כידוע, בעקבות שילוב הענן, ארגונים כיום מתבססים על אפליקציות ארגוניות רבות – וכך עובדים מתחברים לאפליקציות מנקודות גישה שונות בתוך ומחוץ לארגון, באמצעות המחשב או הנייד".

"נוצר מצב בו עובד צריך להקליד כמה סיסמאות גישה או להזדהות בדרך אחרת מול המערכת, מה שגורם גם סרבול ובזבוז זמן עבודה יקר. במקום שהענן יקל ויפשט את התהליך, הוא הופך לגורם מסרבל ומעיק".

והפתרון?
"Okta, שכאמור אנו מייצגים בישראל, מחוללת שינוי בתפיסה זו, ומאפשרת לעובדים לשמור על המידע הרגיש באמצעות זיהוי ואימות המשתמשים במעגלי הפעילות השונים, החל מעובדים, לקוחות ועד ספקים וכו', ולהתחבר מנקודה גישה אחת בלבד (SSO) באמצעות סיסמה אחידה תוך יצירת אמצעי אימות גבוהים יותר לאפליקציות הקריטיות בארגון".

"בצורה כזו ניתן באמצעות ממשק אחיד, קל ונוח לשימוש, לוודא את זהות המשתמשים באפליקציות – וכל זאת מבלי לפגוע בחוויית המשתמש ולחסוך בזמן עבודה יקר".

מה תוכל לספר לנו מבחינת יישום פתרונות Okta בקרב ארגונים בשוק הישראלי?
"אני חייב לציין שההיענות לפתרון של Okta בארץ הייתה מעל ומעבר לציפיות. הצורך במערכת ניהול זהויות הוא אמיתי, ותוך זמן קצר יחסית זכינו באמון של חברות מובילות דוגמת נטפים, אאוטבריין (Outbrain), זרטו (Zerto), קליקסופטוור וחברות נוספות שיישמו את הפתרון בהצלחה".

"אין ספק שהעובדה כי אנו חלק מקבוצת יוניטסק (Unitask), מחברות ה-IT המובילות בישראל, מעניקה לנו גב חשוב לפעילות ובמקביל יש לנו שיתוף פעולה מצוין עם המשווקים שלנו – CodeOasis ו-Teraworks. השילוב של כל הכוחות יחד מעניק לנו נוכחות מבוססת בשוק ויכולת לתת מענה ללקוחות".

האם תוכל להרחיב יותר על המרכיבים שיש לקחת בחשבון לארגונים מבוססי ענן בכל הקשור לניהול זהויות?
"ניתן לדבר על שלושה מימדים הפועלים במקביל: הראשון, הטכנולוגי, הנובע מהשילוב בין טכנולוגיות מבוססות ענן עם סביבות שעדיין נמצאות בעולם הפיזי, המסורתי של ה-on premise".

"השני, המימד העסקי. לקוחות דורשים כיום היקף גדול יותר של אפליקציות ושירותים שונים כדי לבצע אותם באמצעות האינטרנט ובלי לצאת מהבית".

"המימד השלישי – שמירה על חוויית לקוח פשוטה, קלה לתפעול ונעימה למרות המורכבות של המערכות השונות והמעבר ביניהן. סרבול של המערכת עלול לגרום למשתמש לנטוש את האתר (במקרה של אתרי מכירה זה עלול להתבטא בהפסדים ניכרים), ומדובר באיבוד זמן עבודה יקר או פגיעה בשירות ללקוח".

"חשוב לזכור כי אסור שמערכות אלה יבואו על חשבון חוויית משתמש וממשק פשוט ונוח למשתמש".

ומהי המסקנה העולה מהדברים?
"ארגונים חייבים לשאול את עצמם כיום – לא עד כמה פלטפורמת הענן מאובטחת, אלא כיצד להגביר את יכולת האימות והניטור במערכות ה-on-premise כמו גם בענן – כל זאת מבלי לפגוע בפעילות העסקית אלא להיפך, לפשט את התהליכים ולאפשר למשתמש גישה למערכות בקלות ובמהירות".

אנו עומדים לקראת שנת 2017, מה היעדים שלך לשנה הקרובה?
"בשנה החולפת הצלחנו להתבסס בשוק הישראלי ולזכות באמון של לקוחות גלובליים ויצירת בסיס של משווקים העובדים איתנו בשיתוף פעולה מלא והדוק. ב-2017 אנו מצפים להכפיל את היקף הפעילות שלנו תוך הרחבה גם למגזר הממשלתי והציבורי וכן גופים פיננסיים ובנקים".

אירועים קרובים