תוכן שיווקי

Rimini Street מכריזה על גידול של 39% בהכנסותיה מתמיכה של מוצרי אורקל

מדובר בגידול של יותר מפי שלושה בהכנסות החברה מתמיכה של אורקל במוצרי Database ו-Middleware

28/09/2016 12:40
Rimini Street

Rimini Street, הספקית המובילה בעולם של שירותי תמיכה עצמאיים לתוכנות ארגוניות סאפ (SAP) ואורקל (Oracle), הכריזה היום כי השיגה עליה כוללת של 39% בהכנסותיה מכל קווי המוצרים של אורקל בתקופה של 12 החודשים עד ה-30 ביוני 2016, בהשוואה לתקופה של 12 החודשים שקדמה לה.

צמיחה זו נרשמה בראש ובראשונה הודות לקווי מוצרי Database ו-Middleware, שצמחו  ב-205%, וחבילת EBS (ר"ת E-Business Suite) של אורקל, שרשמה גידול של 48% במהלך אותה התקופה.

הביקוש הגובר של מחזיקי רישיונות אורקל מביא לתוצאות מרשימות לאורך זמן

Rimini Street המשיכה אף היא להגדיל את מספר לקוחותיה בכל מוצרי אורקל בהשוואה לשנה הקודמת. מספרם הכולל של הלקוחות החתומים על כל קווי המוצרים של אורקל עלה ב-34%, ומספרם הכולל של אלה החתומים על קווי מוצרי ה-EBS ,Oracle Database ו-Middleware, צמח ב-66%.

"אנו ב-Dean Foods מחפשים תמיד דרכים להעביר את ההוצאות מהתפעול השוטף למוצרים בעלי השפעה משמעותית על הפעילות העסקית שלנו", אמר בריאן מרפי, מנהל מערכות המידע של Dean Foods.

"מינוף שירות התמיכה של Rimini Street, אפשר ל-Dean Foods להעביר סכומי כסף משמעותיים מתחזוקת התוכנה העסקית שלנו Oracle JD Edwards ליוזמות אסטרטגיות בתחום האינטליגנציה העסקית וניהול נתוני מאסטר. זאת כמובן בנוסף לחיסכון הניכר ורמת השירות הגבוהה הכוללת הקצאה של מהנדס תמיכה מומחה ראשי ותמיכה של ההתאמות החיוניות לנו, ללא כל עלות נוספת".

הרחבת תיק קו המוצרים של אורקל

כחלק מהאסטרטגיה הגלובלית שלה, המבוססת על מתן שירות למספר הולך וגדל של בעלי רישיונות אורקל, הכריזה Rimini Street היום על זמינותם הכללית של שירותי התחזוקה והתמיכה עבור מוצרי Oracle ATG Web Commerce (קו המוצרים העשירי של אורקל הנתמך על ידי Rimini Street) – הפלטפורמות העיקריות המשמשות לבנייה ולהפעלה של אתרי מסחר, במסגרת כמה מן הארגונים הגדולים ביותר בעולם.

צוותי התמיכה עטורי הפרסים של Rimini Street

Rimini Street התמקדה תמיד באספקת תכנית תמיכת הפרמיום החדשנית ביותר ובעלת מהירות התגובה המהירה ביותר בענף. מחלקת שירותי התמיכה הגלובליים שלה (GSD), כוללת מאות אנשי מקצוע סביב העולם בעלי ניסיון של כ-15 שנים, המעניקים תמיכה לכ-1,500 לקוחות ב-90 מדינות.

מחלקת ה-GSD, זוכת פרסי Stevie Award ו-Golden Bridge, מספקת לכל אחד מלקוחותיה שירותים חשובים שאינם נכללים במסגרת התחזוקה השוטפת המוענקת על ידי  הספק, לרבות תמיכה ביכולת פעולה הדדית שירותי ייעוץ בנושאי אבטחה וכוונון ביצועים, מהנדס תמיכה ראשי מקומי ייעודי, ותמיכה של 24/7/365.

"הצמיחה המתמשכת והזינוק של קו מוצרי אורקל, יחד עם הגידול של 39% בהכנסות מתמיכה במוצרי אורקל בהשוואה לשנה הקודמת, משקפים ישירות את היתרון אותו חווים לקוחותינו עם המעבר לשירותי תמיכת הפרמיום בתוכנה של Rimini Street", אומר שת ראבין, מנכ"ל Rimini Street.

"אנו מחויבים מהרגע הראשון לספק את מודל התמיכה העצמאי המוביל למוצרי תוכנה, המעניק ללקוחות אפשרות בחירה, ואת היתרון הטוב ביותר בתחום התמיכה בתוכנות ארגוניות. אנו מעניקים את מוצר התמיכה המקיף והרלוונטי ביותר בענף, ומסייעים ללקוחותינו לחסוך עד 90% מהוצאות התחזוקה הכלליות שלהם, וזאת לצורך מימון השקעות חוזרות בתכניות אסטרטגיות, המסייעות לעסקיהם להיות חדשניים, לצמוח ולהפוך לתחרותיים יותר".

Rimini Street היא החברה המובילה בעולם באספקת שירותי תמיכה עצמאיים לתוכנות ארגוניות. החברה מאפשרת לבעלי רישיונות אורקל וסאפ לחסוך עד 90% מעלויות התמיכה הכוללות שלהם. הלקוחות יכולים לשמור על גרסת התוכנה שברשותם ללא צורך בשדרוגים כלשהם, למשך  15 שנים לפחות.

למעלה מ-1,450 חברות בעולם, חברות המופיעות ברשימת פורצ'ן 500 (Fortune 500), חברות בסדר גודל בינוני וארגונים הפועלים במגזר הפרטי ממגוון רחב של תחומים, בחרו ב-Rimini Street כספקית התמיכה העצמאית הנאמנה עליהם.

למידע נוסף לחצו כאן.

אירועים קרובים