תוכן שיווקי

InfoBay הישראלית הכריזה על שיתוף פעולה עם צ'ק פוינט

24/05/2016 11:35
גיל ששון, מנהל פיתוח עסקי בינלאומי ב-InfoBay

InfoBay מקבוצת מלם-תים – קבוצת שירותי ה-IT הגדולה בישראל, הודיעה על שיתוף פעולה עם צ'ק פוינט (Check Point), שנועד לספק פתרון לארגונים הרוצים לשלוח מידע רגיש באמצעות דואר אלקטרוני מאובטח ומוצפן.

גיל ששון, מנהל פיתוח עסקי בינלאומי ב-InfoBay, אומר כי האתגרים  העומדים בפני ארגונים ועסקים כיום, דורשים מהם להגן על המידע הנשלח ללקוחותיהם, שותפיהם העסקיים ועובדיהם. הסיכון התיאורטי שמידע אשר נשלח בדוא"ל ייגנב, הופך לעתים קרובות למציאות ממשית; החל מדליפות מידע חשאי על לקוחות עד לגניבת מידע עסקי רגיש. תקריות רבות של פריצה לאימיילים אשר דווחו לאחרונה, ממחישות את היקף הבעיה ואת חומרתה.

InfoBay

InfoBay

על אף הסיכונים, יותר ויותר עסקים רוצים להשתמש בדוא"ל להחלפת שיטות תקשורת מיושנות כמו פקס ודואר רשום, וארגונים במגוון תחומים, כולל בנקים, חברות ביטוח ובתי חולים, ממשיכים להשתמש בדוא"ל למשלוח המידע הרגיש ביותר שלהם ללקוחות ולמטופלים.

מאובטחים ונקיים מנוזקות

"חיפשנו מוצרים בעלי יכולות מעולות של זיהוי תוכנות זדוניות ונוזקות, בשילוב עם ניסיון מוכח באספקת פתרונות מהירים ובעלי יכולת גידול", אומר ששון. "המוצרים של צ'ק פוינט עומדים היטב בדרישותינו, ואף מעבר לכך".

מערך המוצרים של InfoBay מספק פלטפורמה עבור הפצה מאובטחת ומוצפנת של מידע רגיש בדואר אלקטרוני. כשהיא מחויבת לאבטח תמסורת דוא"ל מקצה לקצה – אימיילים הנשלחים מהארגון כמו גם תשובות מנמענים.

InfoBay מבטיחה כי הקבצים המתקבלים בתשובות המאובטחות, לא יהוו איום על "הכספת" (vault) המרכזית של הארגון. שילוב InfoBay עם מערכת Cloud Threat Prevention  של צ'ק פוינט, מבטיח ללקוחות שהנתונים בתשובות הנשלחות בחזרה אל  הארגון, יהיו מאובטחים ונקיים מנוזקות.

"Sandblast של צ'ק פוינט מספקת את הרמה העמוקה ביותר של פיקוח, מה שמונע יותר נוזקות ותקיפות "יום-אפס", תוך הבטחת משלוח מהיר של תוכן בטוח למשתמשי קצה", אמר אלון קנטור, סגן נשיא לפיתוח עסקי בצ'ק פוינט. "השותפות שלנו עם InfoBay מאפשרת ללקוחותינו לוודא כי קבצים מתקבלים נקיים מנוזקות, לפני אחסונם בכספת הארגונית".

אירועים קרובים