תוכן שיווקי
לקראת אירוע - NXP Technology Day, יום ג' 22 במרץ, דן פנורמה תל אביב

NXP העולמית תקיים בישראל כנס טכנולוגיה שנתי ראשון

אירוע NXP Technology Day יתקיים בראשונה בישראל ב-22 במרץ 2016

09/03/2016 13:26
שמואל ברקן, מנכ"ל משותף ב-NXP ישראל

ענקית השבבים, NXP העולמית, תקיים בארץ אירוע טכנולוגי שנתי שלה לקהיליית ההיי-טק הישראלית.

NXP Technology Day, שיארח כ-500 לקוחות, שותפים עסקיים ומפתחים במלון דן פנורמה, תל אביב ב-22 במרץ, הינו הפעם הראשונה ש-NXP ההולנדית תקיים אירוע מסוג זה בארץ. NXP ממשיכה בזאת את המסורת שייסדה פריסקייל (Freescale) העולמית, אשר לאורך שנים רבות קיימה בישראל את אירוע DWF – Design with Freescale (מפתחים עם פריסקייל).

האירוע מיועד לסייע למהנדסים להאיץ את הפיתוח של מוצרים חדשניים, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות והעדכניות ביותר של NXP, ולתת השראה לרעיונות פיתוח חדשים. האירוע יכלול מגוון מסלולים מקצועיים שיציגו את פתרונות NXP בשוק העולמי בכלל ובשוק הישראלי בפרט. המסלולים כוללים מבחר גדול של הרצאות טכנולוגיות והפעלות demo, בדגש על יישומי האינטרנט של הדברים. כמו כן, יוצגו מספר שיתופי פעולה מעניינים עם מובילות שוק ישראליות.

בדצמבר האחרון הודיעו NXP ופריסקייל על השלמת המיזוג ביניהן, כאשר הישות החדשה תחת השם NXP הפכה למובילת תעשיה ולחברה הרביעית בגודלה בתעשיית הסמיקונדקטור העולמית, עם 45 אלף עובדים, 11 אלף מהנדסים, 550 משפחות מוצרים, ויותר מ-900 משפחות של פטנטים.

"ההצלחה של הלקוח היא ההצלחה שלנו"

לדברי שמואל ברקן, מנכ"ל משותף ב-NXP ישראל, "NXP הינה כיום החברה מספר אחת בתעשיית המוליכים למחצה לתחום הרכב, בתחום ה-RF והחברה שיש לה טכנולוגיות רלוונטיות לאינטרנט של הדברים יותר מכל חברה אחרת בעולם. ברקן יארח במסגרת האירוע מנהלים בכירים מ-NXP העולמית.

"לישראל יש חשיבות רבה מול NXP, כחברה גלובלית, למרות שמדובר בשוק קטן יחסית. חברות היי-טק רבות בישראל מבססות את פיתוחיהן על רכיבים שמייצרים ענקים גלובליים כמו NXP ואחרים. אנו לומדים משת"פ כזה עם חברות ישראליות, כיוון שרבים מלקוחותינו ושותפינו כאן הם מובילי שוק עולמיים או טכנולוגיות פורצות דרך, לפיכך החברה העולמית לוקחת בחשבון את צרכיהם במסגרת פיתוח מוצריה לכלל העולם. כמעט לכל חברות ההיי-טק והטכנולוגיה בישראל יש קשרי עבודה עם NXP".

עוד מוסיף ברקן כי "לקוחותינו נמצאים בתחרות מתמדת של Time to Market, בסביבה של כלכלה גלובלית. מעבר ליתרונות הטכנולוגיים של NXP, חשוב לא פחות להדגיש את הערכים העסקיים המוספים שהיא מביאה. כאשר אנו מציעים תמיכה לסטארט-אפ צעיר או לחברה תעשייתית מבוססת, ההצעה כוללת יותר מידע טכני וכושר ייצור תחרותי. המחויבות של NXP היא להיות שותף אסטרטגי במשמעות העסקית המלאה. נעשה הכל כדי שהלקוח יצליח משום שההצלחה שלו היא ההצלחה שלנו. ולשם כך נגייס את כל המשאבים של NXP, גם את אלה שתומכים בשיווק גלובלי, בהחדרת מוצרים מהפכניים, בהפצה יעילה ובתמיכה בלקוח הסופי".

פרטים נוספים על האירוע ניתן לראות כאן.

אירועים קרובים