תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס הלקוחות השנתי של נט-אפ ישראל, יום ב' 7 במרץ, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים

נט-אפ ממשיכה להוביל חדשנות

16/02/2016 09:30
מיכל הוד פלג, מנהלת השיווק של נט-אפ בישראל

ב-7 במרץ תערוך נט-אפ (NetApp) את אירוע החדשנות הדו- שנתי שלה. אל האירוע השנה צפויים להגיע כ-700 משתתפים ובכירים מהחברה העולמית, ביניהם: ג'ואל רייך, EVP לפתרונות ופיתוח; אוקטביאן טאנאסה, SVP בנושא CDOT; מייק ריילי, מנהל טכנולוגיה ואסטרטגיה; אנטוניו חוזה רודריגז, המכונה נטו מברזיל, יועץ מערכות מוביל; מארק מונטייל, מנהל אזורSEMEA מנהל השיווק של EMEA בנט-אפ ועוד.

בנוסף ניתן יהיה להתרשם מסיפור לקוח מעניין במיוחד של יישום פתרונות החברה בחיל האוויר הישראלי. לצד אירוע החדשנות תערוך נט-אפ גם אירוע למנהלים בכירים ולאורחים מחו"ל, שיפגשו עם בכירי הלקוחות למפגש אינטראקטיבי במרכז תל אביב ביום שלישי ה-8 למרץ, במשרדי הפיתוח של החברה בישראל.


נט-אפ מתאפיינת ברצון תמידי לחדש ולשפר את מצע הפתרונות עבור לקוחותיה. בשנים האחרונות הובילה החברה את טכנולוגיות הפלאש (Flash) ומיד אחר כך פיתחה את חזון מארג הנתונים, אותו היא משיקה בימים אלו. תפיסה חדשנית זו מציעה פתרון לאתגר הרציני בו נתקל כל ארגון, בבואו לשנע מחסני נתונים ענקיים בין הדטה סנטר הפרטי לענן הציבורי והיא מתבססת על וירטואליזציה של האחסון או על אחסון מוגדר תוכנה. היישום מתאפשר הודות לפתרון הדגל שלה: NetApp Clustered Data ONTAP.

לדברי מיכל הוד פלג, מנהלת השיווק של נט-אפ בישראל, "המטרה בכנס הלקוחות שלנו השנה היא להציג את חזון מארג הנתונים של נט-אפ. כחברה חדשנית בעלת אמירה בתחום הפועלת במלוא המרץ לקידום השוק הישראלי, נט-אפ ערה לשינויים בתחום האחסון והענן והיא עושה מאמצים רבים להמשיך ולהוביל את השינויים הטכנולוגים בשוק. בכנס נציג פתרונות למעבר לענן ופיתוחים לענן, פיתוחים של מרכז הפיתוח הישראלי וכן את שיתוף הפעולה בין נט-אפ לאמזון (Amazon). בארץ, צברה החברה מוניטין וקהל לקוחות נאמן ממגזרים רבים ושונים. לכן אנו צופים להיענות רבה ומצפים לפגוש את כולם".

החדשנות של הסניף הישראלי מתאפיינת בהכרה העולמית במרכז הפיתוח המקומי של החברה, שיזם ומנהל קו פתרונות בתחום אוטומציית תהליכים בעולם האחסון, אשר נמצא כיום בשימוש של אלפי לקוחות ברחבי העולם וכעת מוביל את תחום ניהול האחסון בענן. מרכז הפיתוח משקף את האמון של החברה הגלובלית ביכולות החדשנות והפיתוח של אנשי התוכנה בשוק הישראלי. המרכז מהווה את חוד החנית בפיתוחים הטכנולוגיים בתחום האחסון בענן וממשיך לפתח מגוון פתרונות לקהל הלקוחות בארץ ובחו"ל, תוך הקשבה מתמדת לדרישות ולצרכי לקוחות החברה.

אירועים קרובים