תוכן שיווקי

Emind מרחיבה שותפות עם Powermat בענן AWS

31/01/2016 13:06
Emind ו-AWS

Emind מקבוצת AllCloud, שותפת שירותים מנוהלים מובילה של Amazon Web Services (בעלת הסמכת AWS Managed Service Partner), הרחיבה את שותפותה עם Powermat Technologies לבניית סביבת AWS סקלאבילית.

פלטפורמת הטעינה הניידת של Powermat מאפשרת למשתמשים לאתר את נקודת טעינת Powermat הקרובה ביותר, ולטעון אלחוטית את הטעינה של המכשיר הנייד שלהם באמצעות פתרון תוכנה מהפכני מבוסס ענן.


Emind מילאה תפקיד מרכזי בהקמת מערכת ניהול הענן של Powermat, המאפשרת פריסה מהירה וקלה של מערך הפתרון. היום Powermat ממנפת את שירותי הענן המנוהלים במלואם של Emind לתהליכי DevOps, כמו גם לפעילויות סביבת הייצור ב-AWS.

"השותפות עם Emind אפשרה לנו לפרוס באופן אוטומטי כל רכיב ופונקציה שאנו צריכים כדי לרוץ בענן AWS", אמר קרלו צ'יארלו, מנהל מוצר ראשי ב-Powermat. "הארכיטקטים שלהם הנחו אותנו בשימוש ומינוף של כלי קוד פתוח, ויצירת מאגר מרכזי של לוגים. Emind הוכיחה את עצמה בתכנון והטמעת שירות ענן שהנו סקלאבילי ועתיר זמינות".

על ידי מינוף הסקלאביליות של AWS, מערך מלא של פונקציות IT מודרניות וזמינות מעולה, Powermat מסוגלת לתמוך בדרישותיה הגדלות במהירות, שדרוגי תוכנה ומהירות אספקה, תוך שמירה על מוכנות לעתיד.

לסיפור המלא על Powermat והשותפות עם Emind, לחצו כאן.

אירועים קרובים