תוכן שיווקי

בלאט-לפידות בצמרת שביעות הרצון העולמית של לקוחות Salesforce

25/01/2016 09:04
בלאט-לפידות

בלאט-לפידות מקבוצת אולקלאוד (AllCloud), שותפת פלטינום הראשונה של Salesforce בישראל, ממוקמת בשישייה הפותחת בשביעות רצון של לקוחותיהם של שותפי הפלטינום של Salesforce בעולם.

בלאט-לפידות, שמספקת שירותי ייעוץ ויישום פתרונות ענקית מחשוב הענן, Salesforce, ביצעה עד היום יותר מ-1,200 פרויקטים בארץ ובחו"ל, ועל לקוחותיה נמנים צים, שטראוס, אמדוקס, סודה סטרים, NICE, ריטליקס, אודיוקודס, צ'ק פוינט, סרגון, אקס ליבריס, בנק לאומי, אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת בן גוריון, הסוכנות היהודית ועוד רבים אחרים.


Salesforce מדרגת את שותפיה העסקיים לפי מספר פרמטרים, כגון: מספר פרויקטים, כמות עובדים בעלי הסמכה, וכמובן שביעות רצון לקוחות. במדד שביעות רצון לקוחות שהתקבל מסקרי לקוחות ב-200 מהפרויקטים שביצעה בלאט-לפידות בשנה וחצי האחרונות, הושג ציון גבוה ביותר של 9.9 מתוך 10 נקודות אפשריות. הישג זה ממקם את בלאט-לפידות בשישייה הפותחת ברמה העולמית של שותפי פלטינום של Salesforce בהיבט שביעות רצון לקוחות.

אמיר חונגה, מנכ"ל בלאט-לפידות מקבוצת אולקלאוד, אומר כי "למרות הגידול במספר הפרויקטים אותם החברה מבצעת בארץ ובעולם, חשוב לנו לשמור על רמת שירות מצוינת ללקוחות. ההישג שלנו גם מחמם את הלב וגם מאתגר".

נורית ארגז-שביט, סמנכ"לית התפעול של בלאט-לפידות, אומרת כי "כ-Customer Company חרטנו על דגלנו לספק שירות מקצועי, מסור ואדיב, והקמת מערכת יחסים של שותפות אמיתית וארוכת טווח עם לקוחותינו. אנו שמחים להיווכח כי הדבר בא לידי ביטוי בציוני שביעות הרצון הגבוהים שאנו מקבלים מהם".

אירועים קרובים