תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | ExtraHop נבחרה למובילה ביתרון משמעותי במבחן השוואתי של Network World לפתרונות APM לשנת 2014

18/02/2014 17:00

ודאי שמעתם כבר את האמרה הידועה "אל תגיע אף פעם עם סכין לקרב אקדחים". אין ספק שב-ExtraHop ירו בכל האקדחים במבחן ההשוואתי ("קרב יריות") של Network World לפתרונות APM לשנת 2014 (Network World's 2014 APM Shootout), בו ניצחו בפער גדול. עם ציון ממוצע כולל של 4.8 מתוך 5 (המתחרה הקרוב ביותר קיבל ציון של 3.9 בלבד מתוך 5) שהשיגה פלטפורמת ExtraHop לניתוח נתונים מקווי תקשורת בקטגוריות של התמורה, הביצועים וקלות השימוש מול שאר הפתרונות לניטור של ביצועי יישומים. המתחרות הנוספות במבחן המעבדה הקפדני והבלתי תלוי כללו את BMC EUEM , Dell Foglight, Fluke Visual TruView (לשעבר Coradiant) ו-BlueStripe FactFinder.

תוצאות המבחן ההשוואתי בין ספקיות APM
לפני שבחרו ב-ExtraHop כפיתרון הטוב ביותר לאתגרים הכרוכים בביצועי יישומים, השוו ב-Network World בין כל חמש הספקיות של פתרונות APM בשורה של יכולות ליבה, כפי שניתן לראות בטבלה הבאה:

"ExtraHop זכתה בציון המרבי בחמש קטגוריות מתוך שש, והביסה את שאר המתחרות בשוק APM בפער גדול במיוחד בקטגוריה של קלות השימוש". המקור לנתונים הוא Network World.

ExtraHop השיגה ציונים טובים מאלו של שאר פתרונות APM בכל הקטגוריות, וזכתה בציון המרבי בחמש קטגוריות מתוך שש.
ב-Network World גם ציינו לחיוב כמה תכונות מרכזיות של הפלטפורמה שלנו לניתוח נתונים מקווי תקשורת, ובכלל זה: "ממשק Web בעל תגובה מהירה, אינטואיטיבי וקל לניווט, הכולל יכולות מלאות של התאמה אישית המאפשר להציג ולדווח בצורה אינטואיטיבית. התאמה אישית של הממשק מרמת הניהול עד לרמת התפעול השוטף. גילוי פאסיבי של התקנים ויישומים ברשת, Triggers לשליפה של מידע ב Real Time. תמיכה בסביבות וירטואליות וסביבות ענן".
יכולות נרחבות, מעל ומעבר לאלו של פתרונות APM רגילים
היכולות שמציעה הפלטפורמה של ExtraHop לניתוח נתונים מקווי תקשורת רחבות בהרבה מאלו של כלי APM מבוססי Wire Data. המערכת של ExtraHop תומכת במגוון רחב של פרוטוקולים החל משכבת האחסון וכלי בשכבת האפליקציה.

באמצעות ניטור פאסיבי של כל על בסיס תעבורת התקשורת בשכבות L2-L7, כולל ניטור מלא ודו-כיווני של פעולות ועומסי עבודה, מציעה ExtraHop לצוותי ה-IT השונים תמונה מעמיקה ומתואמת של כל השכבות השירות, על מנת שיוכלו לתכנן קיבולת, לנטר תשתיות, לעקוב אחר עמידה בפרטיות ומדיניות אבטחה, ולגלות תוכנות זדוניות וזליגת נתונים. הפלטפורמה של ExtraHop גם מחלצת מקווי תקשורת מידע רב ערך שמסייע למנהלים עסקיים לקבל החלטות מושכלות יותר.

הודות ליכולת של ExtraHop לספק תמונה רחבה ומעמיקה בהרבה ביחס ליישומים, בהשוואה לספקיות של פתרונות APM רגילים ומסורתיים, "קרב היריות" הסתיים למעשה עוד לפני שנורתה הירייה הראשונה.

מערכת ExttraHop משווקות בישראל באמצעות בינת אלקטרוניקה

אירועים קרובים