תוכן שיווקי

קרן אייסף בחרה בפריזה לניהול מערך המלגות בענן

אייסף - הקרן הבינלאומית לחינוך החלה להשתמש במערכת המידע המשודרגת בענן, ה"מילגה-נט", של חברת פריזה מערכות מידע וטכנולוגיות בע"מ לצורך ניהול כל מערך המלגות של הקרן.

12/02/2014 15:15

אייסף – הקרן הבינלאומית לחינוך החלה להשתמש במערכת המידע, ה"מילגה-נט", של חברת פריזה לצורך ניהול כל מערך המלגות על מרכיביו המגוונים והשונים.

מערכת המידע, ה"מילגה-נט", הפועלת בענן של חברת פריזה ניתנת לאייסף במודל (SAAS (Software as a service, תוכנה כשירות. מערכת המידע מנהלת את כל מערך המלגות מרגע הגשת בקשה מקוונת של מועמד בניסיון לקבלת מלגה, דרך כל תהליך המיון והסינון על כל שלביו ועד לאישור המיוחל. המערכת מאפשרת למנהלים אזוריים, הפרוסים ארצית, ולמנהלי המטה טיפול מלא בתהליך הגיוס והמיון, הכולל טופס הרשמה מקוון, מודול סינון מועמדים ותיעדופם באופן אוטומטי על פי מפת קידודים לערכים שהזין כל מועמד ובכך מאפשרת להנהלת הקרן ביצוע אפליה מתקנת והתאמה למדיניות הפילנתרופית של נשיאת הקרן. בנוסף, המערכת מאפשרת למנהליה יצירת קשר מקוון עם המועמדים הכולל הפקה גורפת ופרסונלית של מכתבי זימון לוועדות הערכה, הודעות אי-קבלה וכמובן הודעות קבלת המלגה. בכרטיסי המלגאים מרוכזים ומתועדים הערכות אישיות תקופתיות, מלגות, תשלומים ועוד. המערכת מרכזת מידע אודות המלגאים ומנהלת באופן מקוון ומלא את מערך המשובים, השאלונים והניתוחים שלהם באון-ליין. באמצעות המערכת ניתן לשמור על קשר שוטף ורציף עם המועמדים, המלגאים, השותפים ואנשי הקשר של הקרן על ידי הפצת הודעות ניוזלטר. אבטחת המידע במערכת כוללת מנגנון כניסה באמצעות סיסמא חד-פעמית (OTP) המאפשרת זיהוי המשתמש באופן חד-ערכי. מערכת המידע מושתתת על פלטפורמת ה SysGenitor של חברת פריזה.

לדברי מר תומר סמרקנדי, מנכ"ל אייסף – הקרן הבינלאומית לחינוך, "קרן אייסף נוסדה על-ידי הבנקאי אדמונד י' ספרא ז"ל, רעייתו לילי ונינה ווינר, מעניקה במשך 37 שנים עשרות אלפי מלגות לסטודנטים מהתואר הראשון ועד פוסט דוקטורט לצעירים המגיעים מהפריפריה התרבותית גיאוגרפית בישראל. הקרן פועלת לצמצום פערים בחברה הישראלית, הנגשת השכלה הגבוהה וחיזוק המעורבות החברתית. מערכת המידע המקוונת, ה"מילגה-נט", מאפשרת לי להפעיל ביעילות רבה את מערך המלגאים. אנשי המטה והמנהלים האזוריים משולבים במערכת המידע כך שכל אחד מהם מטפל בצורה שוטפת ויומיומית ברשימת המועמדים/מלגאים המקושרים למוסדות האקדמיים עליהם הוא אחראי ובאופן זה מתאפשרת לי שליטה מלאה, און-ליין, בכל הנעשה במערך המלגאים של הקרן".

הגב' ציפי גליקשטיין, מנהלת תחום הסטודנטים בקרן, ציינה כי "באמצעות מערכת ה"מילגה-נט" נרשמו און-ליין ומוינו עד כה אלפי מועמדים, עפ"י חלוקה לפי מוסדות תוך אוטומציה מלאה של חלקים נרחבים מתהליך הגיוס והמיון. המערכת אפשרה לנו להתמקד בעשייה המקצועית תוך שימוש יעיל ביותר במשאבים העומדים לרשותנו".

לדברי מר טל כידן, מנכ"ל חברת פריזה מערכות מידע וטכנולוגיות בע"מ, "השימוש של אייסף במערכת ה"מילגה-נט" הינו בהמשך ישיר לפעילות דומה שיש לנו אל מול קרנות וגופים פילנטרופיים נוספים המשתמשים בה. למערכת ה"מילגה-נט" ישנן יכולות נוספות ובין היתר ביצוע העברות תשלומי המלגות בפורמט מס"ב בלחיצת כפתור, כניסה מאובטחת למערכת באמצעות מנגנון הסיסמא החד-פעמית המועברת למשתמש הן במסרון והן בדוא"ל, על-פי בחירת הלקוח. אחד מהיתרונות הבולטים של פלטפורמת ה-SysGenitor, שעל בסיסה בנויה המערכת, הינה הגמישות הייחודית המאפשרת התאמת מערכות מידע בענן בקלות רבה לצורכי כל ארגון באופן פרטני וייחודי".

אירועים קרובים