אריה רימיני, מנכ"ל טלדור: "למרות התחזיות, תקציבי ה-IT יגדלו בשנה הבאה ב-2%-3%"

"חלק מהלקוחות אומרים שתקציב ה-IT שלהם יקטן בשנה הבאה וחלק משוכנעים שהוא יגדל; זו תופעה שלא הכרנו קודם לכן", אמר רימיני ● הוא חוזה, כי במגזרים מסוימים יהיה גידול משמעותי בתקציבי ה-IT, בהם מגזרי הבנקאות, הביטוח "ובוודאי בענף הטלקום" ● רימיני כינה את הזכייה של טלדור במכרז לרכישת שירותי תחזוקה ותמיכה לציוד מיחשוב עבור משרדי הממשלה "זכייה אסטרטגית ממדרגה ראשונה"

"למרות ההערכות על האטה במשק ב-2012, אני מכין את תוכניות העבודה שלנו על בסיס הערכה שתקציבי ה-IT יגדלו בשנה הבאה בין 2%-3%", כך אמר אריה רימיני, מנכ"ל טלדור, לאנשים ומחשבים. לדבריו, "מדובר אמנם בגידול קטן קצת יותר מזה שהיה השנה, אבל ללא ספק יהיה גידול".

"אני שומע מלקוחות הערכות סותרות לגבי תקציבי ה-IT ב-2012. חלק אומרים לי שתקציב ה-IT שלהם יקטן בשנה הבאה, בגלל המצב הכלכלי בעולם, ויש לקוחות ממגזרים שונים שמשוכנעים שהתקציב שלהם יגדל", הוסיף רימיני. "זוהי תופעה שלא הכרנו קודם לכן". "במיתונים קודמים, כמו זה של 2008, ידענו שתהיה האטה. לא ידענו כמה זמן היא תימשך, אבל נערכנו אליה", ציין. "כיום המציאות היא לא ברורה וההערכות הן שונות".

רימיני חוזה, כי במגזרים מסוימים יהיה גידול משמעותי בתקציבי ה-IT, בהם מגזרי הבנקאות, הביטוח "ובוודאי בענף הטלקום. לעומת זאת, יכולה להיות ירידה בענפי הקמעונות ושוק ההון".

המכרז האסטרטגי של טלדור

בשבוע שעבר דיווחה טלדור לבורסה על זכייתה במכרז לרכישת שירותי תחזוקה ותמיכה לציוד מיחשוב עבור משרדי הממשלה. המכרז, שהיה מקוון ונערך 14 שעות ברציפות, התקיים בראשונה לאחר תשע שנים. הפעם, בניגוד לפעמים קודמות, החליט משרד האוצר לבחור שני ספקים. לצד טלדור זכתה חברת טלקוד.

במסגרת המכרז תקבל טלדור על עצמה אחריות לתחזוקה של כל ציודי הקצה ב-15 משרדי ממשלה לתקופה של שש שנים, כאשר טלקוד תטפל במשרדי הממשלה האחרים. לדברי רימיני, הזכייה אינה רק בגלל המחיר שהציעה החברה. "לא היינו הכי זולים, אולם זכינו לציון הגבוה ביותר מבחינת האיכות", אמר. על פי הערכות לא רשמיות בשוק, היקף המכרז יגיע ל-100 מיליון שקלים.

רימיני רואה במכרז זכייה אסטרטגית ממדרגה ראשונה, במיוחד לאור העובדה שהתמודדו בו חברות גדולות כמו מטריקס (Matrix), הראל ואומניטק. "המכרז מחזק מאוד את חטיבת השירותים המנוהלים שלנו, בראשות יוסי פחימה", אמר. הוא הוסיף, כי "אנחנו מחויבים ל-SLA ברמה גבוהה מאוד לאותם משרדים שנטפל בהם ואין ספק שנצטרך לחזק את חטיבת השירותים המנוהלים, במיוחד באזור ירושלים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים