אופיסופט רכשה את Top-IT תמורת כארבעה מיליוני שקלים

Top-IT מספקת שירותי ייעוץ ופתרונות לתכנון, בקרה וניטור תהליכים וביצועים עסקיים ● ד"ר לירן אדליסט, מנכ"ל ומייסד Top-IT, אמר, כי "הרכישה תספק מענה למגמת שוק הולכת וגדלה של פתרונות למנהלי כספים ויחידות גזברות וכלכלה בארגונים"

קבוצת אופיסופט רכשה את Top-IT, על מנת להרחיב את פעילותה בתחום הפיננסי. שתי החברות אינן בורסאיות, והיקף העסקה לא פורסם, אולם גורמים בענף העריכו אותו בכארבעה מיליון שקלים.

Top-IT מספקת  שירותי ייעוץ ופתרונות לתכנון, בקרה וניטור תהליכים וביצועים עסקיים. היא הוקמה על ידי BPMknowledge והמנכ"ל והמייסד שלה, ד"ר לירן אדליסט, עוסק בייעוץ עסקי ובהטמעת מערכות מידע מאז 1998.

על לקוחותיה של Top-IT נמנים, בין היתר, בזק, IDB, פלאפון, קבוצת דוד לובינסקי, המועצה להשכלה גבוהה, בנק אוצר החייל, רד (RAD), קבוצת רדימיקס וצ'מפיון מוטורס (Champion Motors). החברה מייצגת בישראל באופן בלעדי שלוש חברות בינלאומיות: QPR מפינלנד, Jedox מגרמניה ו-Paris Technologies מארצות הברית.

לדברי ארז פלג, מנכ"ל משותף באופיסופט, "רכישת Top-IT תרחיב את פעילותנו בתחום פתרונות הבינה העסקית בעולם הפיננסי, עם תוכנות ושירותי ייעוץ ייעודיים לשדות הכלכלה והחשבונאות בארגונים". הוא הוסיף, כי "השילוב בין הידע והמקצועיות של אופיסופט בתחומי BI עם ההתמחות של Top IT בתחום הפתרונות הפיננסיים יאפשר לנו להרחיב את כמות הלקוחות ולספק ללקוחות הקיימים והחדשים פתרונות נוספים, המבוססים על הידע והכלים שמיוצגים על ידי Top-IT".

אדליסט אמר, כי "הרכישה תספק מענה למגמת שוק הולכת וגדלה של פתרונות למנהלי כספים ויחידות גזברות וכלכלה בארגונים. בעבר, פתרונות אלה – של תכנון תקציב, ניהול תזרים, איחוד דו"חות ובקרות – סופקו כפרויקטי נישה. כיום, גוברת הדרישה מצד הלקוחות למענה אחוד במסגרת ה-BI, כזה אשר כולל מענה ממוקד למשתמשי הארגון, בשילוב עם ראייה אינטגרטיבית –  ארגונית וטכנולוגית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים