עוד סיוע לנפגעים ולחיילים מטעם חברות ההיי-טק

חברות נוספות הודיעו על תרומות ועזרה, ואנחנו ממשיכים בפרויקט המתגלגל ● הפעם: מערכת התערבות חברתית של ברייט דאטה; פָיְיבֶר והייבוב בשת"פ עם עמותת לב אחד; מאסטרקארד ישראל; מטריקס ועובדיה; ו-פריוריטי

ממשיכות בתרומות ובסיוע לנפגעים. חברות ההיי-טק.

זהו השבוע השני של המלחמה בדרום, וגם בו נמשכת ההתנדבות של גופים עסקיים כמו גם של החברה האזרחית, לרבות מענף ההיי-טק, למען החיילים שלוחמים שם, ולמען תושבי הדרום אשר סבלו קשות ועודם סובלים מנחת זרועו של החמאס.

כמו בחלקים הקודמים של הפרויקט (שזה האחרון שבהם), גם בחלק הנוכחי אנחנו מביאים בפניכם פרויקטים יפים שארגנו גופים ואנשים שונים מההיי-טק.

המפרט מסודר לפי סדר ה-א"ב של שמות היוזמים.

גופים, חברות ואנשים שמעוניינים לפרסם את היוזמות שלהם מוזמנים לפנות במייל אל יניב הלפרין, עורך הפורטל.

מערכת ההתערבות החברתית של ברייט דאטה

חברת ברייט דאטה (Bright Data) הישראלית פיתחה את מערכת TrendTrack, לקידום התערבות חברתית בעד ישראל, המספקת כלים לזהות, לדווח ולהגיב לפוסטים שצוברים תאוצה ברשתות החברתיות. כחברה המתמחה באיסוף עולמי של מידע פומבי מהאינטרנט, ל-ברייט דאטה תשתית רחבה ויכולות איסוף של מידע ציבורי, ובהתבסס על אלו יצרה בזמן שיא מאגרי מידע עצומים המהווים את הבסיס למערכת החדשה, אשר מטרתה לסייע למאמצי ההסברה הישראליים בשעה קשה זו.

החברה מזמינה את הציבור ואת שלל קבוצות ההסברה האזרחיות והרשמיות, אשר לוקחים חלק במאמץ ההסברתי בעת מלחמת חרבות ברזל, להיכנס לממשק המערכת בקישור הבא.

השימוש במערכת אינטואיטיבי ופשוט, ועל ידי לחיצה על פוסטים, תוכלו להגיב או לדווח על תוכן לא מתאים מהחשבון האישי שלכם, ובכך לתרום למאבק בהסתה ולקידום ההסברה הישראלית. בגרסה הבאה ניתן יהיה גם לשתף או להגיב לפוסטים אשר תומכים בישראל, ובכך לספק תמיכה ולהגביר את הנראות של המסרים שלנו.

לפרטים נוספים ולקבלת מאגרי המידע ישירות, ניתן לפנות לדנה מזיא, מנהלת Bright Initiative במייל: [email protected]

הייבוב ופָיְיבֶר – עוד חברות ההיי-טק שמצטרפות למאמץ המלחמתי יחד

בצו השעה, חברות ההיי-טק פָיְיבֶר (Fiverr) והייבוב (HiBob) הודיעו כי הן מתגייסות לתמיכה בלחימה ובנפגעי פעולות האיבה, בשיתוף פעולה עם עמותת לב אחד.

אם אתם מכירים מישהו שזקוק לסיוע – אירוח, בייביסיטר, מזון ללוחמים ולמשפחות, סיוע רפואי וכלכלי ועוד… – שלחו אליו את הקישור וצוותי החמ"ל הפרושים ברחבי הארץ יתפנו לסייע לו >> https://bit.ly/3RSufdJ 

רוצים להצטרף להתנדבות? הקליקו כאן >> https://bit.ly/46tZbWg

עובדי מאסטרקארד ישראל נרתמים לטובת תושבי ויישובי הדרום

יוזמה של עובדי מאסטרקארד ישראל פועלת לריכוז חשבונות הבנק המאומתים של הקיבוצים, על מנת לאפשר לאנשים וארגונים לתרום לסיוע מיידי לתושבי הדרום, ולטובת שיקום כל היישובים.

העובדים של מאסטרקארד ישראל נרתמו לסיוע לתושבי ויישובי הדרום והקימו חמ"ל ייחודי המרכז את כל חשבונות הבנק המאומתים של יישובי הדרום, בשביל שאנשים פרטיים וארגונים יוכלו לתרום בבטחה.

התרומות מיועדות הן לשימוש מיידי והן לשימוש עתידי, עבור המשפחות שפונו, שנשארו ללא כל וזקוקות למגוון דברים – ממוצרי צריכה בסיסיים כמו ביגוד למבוגרים וילדים, דרך טלפונים, טאבלטים וצעצועים לתעסוקה עבור הילדים ועוד, ועד סיוע מידי ועתידי בטיפולים וליווי פסיכולוגי צמוד שיאפשר לתושבי הדרום להשתקם.

התרומות מיועדות גם עבור שיקום יישובי הדרום, שזקוקים עתה לחידוש המיגון והאבטחה בקיבוצים שמערך האבטחה בהם נפגע קשה, כמו מכשירי קשר, אפודי מגן וציוד לכיתות הכוננות, מצלמות אבטחה, גנרטורים ושיקום שערי האבטחה בכניסה ליישובים שנהרסו ועוד.

במקביל לריכוז החשבונות, פועל הצוות להרחבת החשיפה וחיבור בין תורמים לאפשרויות התרומה, והן עומל על הקמת דפי נחיתה ייעודיים כך שכל תהליך התרומה יהיה פשוט יותר.

חשוב לציין כי העובדים נרתמו ביוזמה אישית, שהתחילה כחלק ממאמצים שלהם לתמוך באחד מעובדי הצוות שמתגורר בקיבוץ ניר עוז, והתרחבה לסיוע כולל בשאר יישובי העוטף.

בימים האחרונים מאמצי העובדים הביאו לגיוס של מיליוני שקלים מאנשים טובים בארץ וברחבי העולם, החל מחברות, עמותות, קרנות ואנשים פרטיים.

מטריקס ועובדיה מתגייסים למען תושבי העוטף וצה"ל

מטריקס ועובדיה תרמו יחד 800 אלף שקל, שהועברו באמצעות פורום העסקים לתמיכה בתושבי עוטף עזה. עובדי ועובדות החברה מגיעים מכל המגזרים, המגדרים וקבוצות האוכלוסייה, וביניהם חילונים וחרדים, יהודים, דרוזים וערבים.

בנוסף על התרומה הכספית המשותפת, בכל רחבי מטריקס קמו יוזמות. אלפי מחשבים נתרמו לטובת כיתות לימוד לתושבי העוטף, וטכנאים, עובדי מטריקס, מסייעים בהתקנות. החברה לוקחת חלק פעיל וללא תמורה בתמיכה תחת אש במערכות שו"ב של רשויות מקומיות מופגזות. יש משרדים ברחבי מטריקס שהפכו לחמ"ל עבור עמותות, בהם אוספים ציוד ומשנעים אותו.

מטריקס מתקינה מערכות ייעודיות בגופים ביטחוניים ויחידות צה"ל לתגבור וסיוע במשימות רלוונטיות  בעולמות הסייבר, הדאטה ה-AI והפיתוח, והקימה מרכז שליטה לרחפנים עבור פיקוד העורף והמשטרה.

כמו-כן, החברה ועובדיה לוקחים חלק פעיל במלחמת התודעה ברשתות, יחד עם חברים רבים בקהילת ההיי-טק. במקביל לכך, כ-550 חיילי וחיילות מילואים מקרב עובדי מטריקס נמצאים בחזיתות שונות של המלחמה.

חברת פריוריטי מתגייסת לסיוע בשורת יוזמות שונות 

עובדי פריוריטי (Priority) מגייסים תרומות ורוכשים ציוד חיוני לחיילים. החברה הקימה חמ"ל התנדבות לעובדים לתרומה לקהילה, רכישת ציוד לילדי מפוני העוטף, איסוף פריטים לחיילים בשטח, תרומת דם למד"א ותורמת 400 מנות לעמותת אח"י אשר מעניקה מזון לחיילים בשטח (הקמה של פודטראקים בשטחי הכינוס שלהם). בנוסף, באמצעות החמ"ל ותרומות עובדי פריוריטי – הארגון הקים אירוע תרומה ל-120 ילדי ומשפחות עוטף עזה אשר נמצאים כרגע באזור נתניה.
בימים האחרונים גייסו עובדי חברת הטכנולוגיה פריוריטי עשרות אלפי שקלים כתרומות, עבור שני גדודי מילואים, בהם גם משרתים עובדי החברה שגויסו בצו 8. הכספים שנתרמו נועדו לרכישת ציוד חיוני ונדרש מהשטח. במקביל החברה תורמת מחשבי לפטופ לתושבי קיבוץ נירים, שחוו מתקפת טרור קשה מאוד בשבת השחורה ובמתקפת הטרור הרצחנית, וכעת משתכנים באילת.

בד בבד הוציאה החברה תקשור על המצב הביטחוני לכלל עובדי הארגון בחו"ל ולשותפים בעולם, והודיעה ללקוחותיה בישראל כי במסגרת המחויבות שלה לתמיכה נעשים כל המאמצים להמשיך בפעילות הרגילה וצוותי השירות עומדים לרשות הלקוחות בכל בעיה או שאלה.

פריוריטי רכשה את שירותי חברת אשחר, המעניקה מוקד טלפוני לסיוע אישי מקצועי 24/7 לעובדיה – מעטפת של שירותי תמיכה וטיפול מקוונים סביב מצב הכוננות למלחמה (עובדים סוציאליים, פסיכולוגים ומדריכי הורים מוסמכים) הזמינים 24/7. החברה קיימה בימים האחרונים הדרכה פתוחה לכלל העובדים בנושא חוסן והתמודדות במצבי משבר, ופתחה עבור העובדים קבוצת ווטסאפ ייעודית להורים. את אותן קבוצות ינהלו מדריכות הורים מוסמכות, והיא נועדה לסייע להורים, במגוון נושאים ביניהם: איך לתקשר את המלחמה לילדים; מה נכון להגיד ומה לא; איך להתמודד עם האתגרים והמורכבויות השונות בהתנהלות מול הילדים בתקופה זו; ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים