אנשים ותורמים: כספים, ציוד מחשוב, ציוד אישי ועוד

בחלק הנוכחי של הפרויקט המתגלגל של אנשים ומחשבים: תרומות שמבוצעות על ידי איגוד ההיי-טק, ג'ייפרוג, וגופים ואנשים נוספים

ההיי-טק למען החיילים בדרום ותושבי העוטף.

עם הכניסה לשבוע השני של המלחמה בדרום, נמשכת ההתנדבות של גופים עסקיים והחברה האזרחית, לרבות מענף היי-טק, למען החיילים שלוחמים שם, ולמען תושבי הדרום שסובלים מנחת זרועו של החמאס. כמו בחלקים הקודמים של הפרויקט (זה האחרון שבהם), גם בזה הנוכחי אנחנו מביאים בפניכם פרויקטים יפים שארגנו גופים ואנשים שונים מההיי-טק. היוזמות מסודרות לפי סדר ה-א"ב של שמות היוזמים. גופים, חברות ואנשים שמעוניינים לפרסם את היוזמות שלהם מוזמנים לפנות אליי במייל זה.

אורורה

החברה מעמידה את המערכת שלה, Enigmai, שמבצעת תכנון, שיבוץ וניהול משמרות, לטובת חמ"לים, מוקדים, מחלקות, עמותות, ארגוני סיוע, יחידות צבאיות וגורמים אחרים שמעורבים בפעילות המלחמתית. מאורורה נמסר כי היישום והשימוש במערכת יהיו ללא תשלום.

איגוד ההיי-טק

בימים אלה נרתם איגוד ההיי-טק הישראלי במאמצי הסיוע לילדי ישובי הנגב המערבי שסבלו מהטבח של החמאס, לצורך התמיכה בהם בהתמודדות עם המצב החדש שבו אנחנו, ובעיקר הם, נמצאים, ונראה שיימשך לא מעט זמן. כחלק מכך, האיגוד מגייס מחברות ההיי-טק מחשבים ניידים, אייפדים וטאבלטים (יש צורך בציוד תקין).

ליצירת קשר בסיוע למאמצי הגיוס פנו לסיון נויפלד מאיגוד ההיי-טק במייל או בטלפון: 052-4330960.

אייל אפרת

המיזם שהקים אייל אפרת מסרוויס נאו מגייס ציוד אישי לטובת החיילים בשטח. עד כה נאספו לצורך כך עשרות אלפי שקלים, שמשמשים לרכישת תחתונים, גרביים, פנסי ראש, חולצות תרמיות, חולצות דרייפיט, אולרי לדרמן, עששיות תאורה, פנסים תלויים, מקלחות שדה, ערכות קפה, כוסות חד פעמיות, צלחות חד פעמיות, דיאודורנטים, לוחות שש בש, מארזי קלפים ורשתות הסוואה. אפרת הדגיש כי הציוד כולו נרכש לפי דרישות שמגיעות מהשטח, כדי לא לבזבז משאבים מיותרים.

לפרטים נוספים ולתרומות ניתן לפנות לאפרת בטלפון 054-3308315 או ללחוץ כאן.

אלמה

חברת הטכנולוגיה לעולם הרפואה והטיפולים האסתטיים אלמה מבצעת צעדים למען עובדיה, כמו גם למען החיילים ותושבי העוטף.

צוות משאבי האנוש של החברה קיים עד כה מאות שיחות עם 380 העובדים שלה בישראל. הנהלת החברה נמצאת בקשר יומי רציף עם משפחות העובדים שגויסו למילואים, וגם עם העובדים שקרוביהם נמצאים במילואים.

כמו כן, אלמה החלה במבצע שבמסגרתו נאסף מעובדיה ציוד משמעותי – תרומות ומוצרי היגיינה, עבור חיילי צה"ל ותושבי הדרום. בנוסף, החברה נוקטת בכמה פעולות למען הבטחת שלומם ורווחתם של העובדים שלה, כמו אישור שהייה בבית לאלה מהם שנמצאים במצב נפשי שלא מאפשר לעבוד, קיום שיעורי ספורט ויוגה שבועיים להפגת לחץ ומתח בקמפוס שלה בקיסריה, אבטחה מוגברת של מתקן הייצור ומשלוח ארוחות למשפחות העובדים שגויסו למילואים. לרשות העובדים אף עומדים מומחי בריאות הנפש של אשחר, לצורך תמיכה נפשית.

ג'ייפרוג

חברת התוכנה הישראלית הודיעה כי היא משקיעה 1.5 מיליון דולר בשיקום אחד מהיישובים שהוחרבו במתקפת הרצח של החמאס. בחברה הבטיחו שהכסף יעבור באופן ישיר לנציגות היישוב שייבחר, ללא עיכובים ביורוקרטיים.

מתחשבים

מתחשבים הוא מיזם לאומי, שמשדרג ומחלק מחשבים לטובת קידום שוויון הזדמנויות ומוביליות חברתית. המיזם הוקם בתקופת הקורונה, ומגייס ציוד מחשוב למשפחות ולילדים מהדרום, לצרכי תקשורת ולמידה מרחוק. ממתחשבים נמסר כי "ציוד המחשוב יהיה קריטי למשפחות גם בהמשך, על מנת לחזור לשגרה".

הציוד שאנשי המיזם מחפשים הוא לפטופים ומטענים ללפטופים שמישים מכל סוג ומסכים שמישים למחשבים. במתחשבים מדגישים כי "רצוי מאוד שתרומות הציוד יהיו מחברות".

ליצירת קשר פנו בווטסאפ לעדי שמגר במספר 054-9773881 או לשירז אריאלי במספר 054-5531298.

ניתן בנוסף לתרום כספים למימון עלויות שדרוג הציוד – כאן.

פלאסגרייד

פלאסגרייד אוספת לפטופים ישנים, בעיקר מחברות, לטובת ילדי הניצולים מהדרום, שנעקרו מבתיהם. מי שרוצה לתרום לפטופים מתבקש להכין אותם (פירמוט והסרת סיסמאות כניסה) ולהביא אותם למשרדי פלאסגרייד ומייז במגדל אקרו, יצחק שדה 8 תל אביב, קומה 19. משם, החברה תשנע אותם למוקדים השונים. בנוסף, ניתן להצטרף לקבוצת הווטסאפ שהחברה הקימה לצורך כך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים