סאפ רוכשת חברה לניתוח תהליכים עסקיים ביותר ממיליארד יורו

סיגנביו הגרמנית היא אחת החברות המובילות בתחום, והרכישה נועדה כדי לתת ללקוחות סאפ פתרון הוליסטי לביצוע טרנספורמציה דיגיטלית

כריסטיאן קליין, מנכ"ל סאפ. צילום: אתר החברה

סאפ הודיעה אתמול (ד') שהיא רוכשת את סיגנביו – חברה גרמנית, שפועלת בעולם מודיעין התהליכים העסקיים. החברה לא מסרה נתונים כספיים על גובה העסקה. אך הוא כנראה גבוה מאוד, שכן השווי של הנרכשת מוערך בסכום של בין מיליארד ל-1.3 מיליארד יורו. העסקה צפויה להיסגר עוד במהלך הרבעון הנוכחי, בכפוף לאישורים רגולטוריים.

החברה הנרכשת עוסקת בפיתוח טכנולוגיות של עיבוד וניתוח נתונים ותהליכים עסקיים, בהתבסס על בינה מלאכותית – מה שמאפשר לארגונים לבצע טרנספורמציה דיגיטלית. סיגנביו נחשבת לאחת החברות החשובות והמובילות בעולם בתחום זה.

מטרת הרכישה היא להרחיב את מגוון הפתרונות של סאפ בעולם זה ובתחום הענן. בהודעת החברה נמסר כי "השילוב של סיגנביו עם יחידת מודיעין התהליכים העסקיים של סאפ יחזק את היכולת שלנו לעזור לחברות להבין, לשפר, להעביר ולנהל במהירות את התהליכים העסקיים שלהן". בחברה אומרים כי הרכישה תאפשר לה להציע פתרון הוליסטי לארגוני שמעוניינים לעשות טרנספורמציה דיגיטלית.

כמו סאפ, המרכז של הנרכשת הוא בגרמניה (בברלין, ליתר דיוק), ויש לה משרדים בארצות הברית, בריטניה, צרפת, הולנד, שווייץ, שבדיה, קנדה, אוסטרליה, הודו ויפן. לטענתה, יש מיליון משתמשים במוצר שלה, בכ-2,000 חברות ברחבי העולם.

סאפ ביצעה בשנה האחרונה רכישה משמעותית אחת – של אמרסיס, הישראלית במקורה, שמציעה פלטפורמה הרלוונטית לרשתות שיווק ואתרי אי-קומרס – תמורת חצי מיליארד דולר. אמרסיס רכשה שבועיים לאחר מכן את לויאוסיס, ששני מייסדיה – יניב כספי ומיכאל פיש – הם ישראלים, אולם היא רשומה באוסטריה. לויאוסיס מאפשרת יצירת תוכניות תגמולים ומועדוני לקוחות להנעת שיתופי פעולה בין מותגים ללקוחות. בראיון שנתן לאנשים ומחשבים בחודש יוני האחרון הבטיח כריסטיאן קליין, מנכ"ל סאפ, כי החברה תרחיב את ההשקעה שלה בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים