זברה טכנולוגיות תפיץ בישראל בלעדית את פתרונות Tenable לחשיפת פגיעויות ברשת

Tenable, שעוסקת באיתור פגיעויות ברשת, פיתחה פלטפורמת חשיפת פגיעויות בכל רבדי הרשת של הלקוח ● באחרונה רכשה החברה את אינדג'י הישראלית, ובכך הרחיבה את סל פתרונותיה גם לתחום ה-OT

אלי וודינסקי, מנכ"ל זברה טכנולוגיות. צילום: ברצי

זברה טכנולוגיות הודיעה באחרונה כי היא תפיץ בישראל, בלעדית, את פתרונות Tenable לסריקה ואיתור פגיעויות ברשתות, ותקיים וובינרים שיאפשרו לאנשי מקצוע ומתעניינים היכרות עימם.

Tenable, שעוסקת באיתור פגיעויות ברשת, פיתחה פלטפורמת חשיפת פגיעויות בכל רבדי הרשת של הלקוח. באחרונה רכשה החברה את אינדג'י הישראלית, ובכך הרחיבה את סל פתרונותיה גם לתחום ה-OT. מערכות ה-OT הפכו לחלק מתחום אחריותם של מנהלי אבטחת המידע, והם חשופים יותר ויותר לסיכוני סייבר המסכנים את הארגון כולו.

הפתרון של Tenable, המבוסס על Nessus, מגיע במספר תצורות: Nessus, שמותקן אצל מיליוני משתמשים, ומאפשר נראות וזיהוי נקודות חולשה, תצורות שגויות ותוכנות זדוניות; Tenable.io – פתרון מבוסס ענן, שמאפשר לארגון להעמיק את השליטה ולנהל את הפגיעויות באופן שבו ניתן לתעדף אותן בהתאמה לדו"חות שוטפים ועוד; Tenable.sc – גרסת On-prem שמותקנת על תשתית מקומית של הארגון, עם יכולות שליטה בניהול משתמשים ומנהלי מערכת והתאמה אישית להפקת דו"חות לפי צרכי הארגון; Tenable.ot – פתרון ייעודי לניהול ובקרה שוטפת ולניטור בזמן אמת של פעילות ברשתות בקרה תעשייתיות, שמותאם למפעלים, רצפות ייצור תעשייתית, תשתיות אספקת מים וחשמל, וכדומה. הפלטפורמה מאתרת ניסיונות פריצה ומתריעה עליהם, בצירוף מידע מלא ומדויק, המאפשר תגובה יעילה לפני שנגרם נזק; Tenable.io container security – מערכת להגנה על קונטיינרים בעת פיתוח; ו-Tenable.io web app scanning – פתרון שמאפשר סריקת פגיעויות באתרים החשופים לאינטרנט.

אלי וודינסקי, מנכ"ל זברה טכנולוגיות, מסר כי "Tenable מצטרפת לשורת יצרני אבטחת המידע המובילים בעולם שאותם אנחנו מייצגים ונכנסת לחטיבת ה-OT שהקמנו באחרונה. החטיבה מאפשרת למשווקים לקבל פתרון תקשורת ואבטחת מידע בתחום ה-OT מקצה לקצה עבור לקוחותיהם".

זברה טכנולוגיות תקיים בחודש הבא שני וובינרים: האחד, שיעסוק בניהול פגיעויות בסביבת ה-OT, יתקיים ב-19 באוקטובר (להרשמה לחצו כאן), והשני, שיתקיים יומיים לאחר מכן, ב-21 באוקטובר, יעסוק באיתור וסריקה של פגיעויות ברשת הארגונית (להרשמה לחצו כאן).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים