פרופפוינט תאחד שלושה אתרי מו"פ בארץ למרכז פיתוח אחד

המעבר למשרדים החדשים – ארבע קומות במגדל העגול של עזריאלי - צפוי לקרות ביוני 2021

דורון אלגריסי, מנכ"ל פרופפוינט ישראל. צילום: אורן אוסדון

פרופפוינט (Proofpoint), הנסחרת בנאסד"ק, תמזג את שלושת אתרי הפיתוח שלה בארץ למרכז אחד, שיכלול את כלל פעילות המחקר והפיתוח של החברה בישראל. המעבר למשרדים החדשים מתוכנן לקרות בחודש יוני בשנה הבאה.

פרופפוינט, שהוקמה ב-2002, מגינה על הנכסים הקריטיים ביותר של ארגונים מפני גורמי הסיכון הגדולים ביותר עבורם – אנשים. לחברה מגוון משולב של פתרונות מבוססי ענן, והיא מסייעת לארגונים ברחבי העולם לעצור איומי סייבר ממוקדים, להגן על הנתונים שלהם ולחזק את מוכנות המשתמשים למתקפות סייבר. עם לקוחותיה נמנים יותר ממחצית מארגוני Fortune 1000.

חברת אבטחת הסייבר האמריקנית רכשה שלוש חברות בארץ בסכום מצטבר של יותר מ-400 מיליון דולרים. בשנת 2016 היא רכשה את פייר-ליירס (FireLayers) הישראלית תמורת 55 מיליון דולר. זאת, במטרה לאפשר לארגונים הגנה טובה יותר מפני אפליקציות SaaS ולענות לאתגר הארגוני של התמודדות מול מתקפות יום אפס. על בסיס רכישה זו הוקם בארץ מרכז המו"פ של פרופפוינט.

במאי 2019 רכשה החברה את מטא נטוורקס (Meta Networks) הישראלית, הפועלת בהגנת הסייבר, תמורת 120 מיליון דולרים. הנרכשת מאבטחת את הגישה לרשת בארכיטקטורה של zero trust network access (ר"ת ZTNA).

בנובמבר אותה שנה רכשה פרופפוינט את ObserveIT הישראלית, תמורת 225 מיליון דולרים. ObserveIT מספקת מענה כנגד איומים פנים-ארגוניים ומונעת אובדן נתונים, ופיתחה פלטפורמת לניהול איומים שכאלו. שלוש הרכישות הביאו לכך שצוות המו"פ בארץ צמח בשלוש השנים האחרונות מעשרות בודדות ל-200 עובדים.

פרופפוינט חתמה באחרונה על הסכם שכירות של ארבע קומות במגדל העגול של עזריאלי בתל-אביב, המשתרעות על שטח של 6,000 מ"ר. משרדי החברה באתריה השונים בתל אביב אינם פעילים כבר מחודש מרץ השנה, כאשר עם פרוץ מגיפת הקורונה בישראל מרבית העובדים עברו לעבודה מבתיהם.

"ההתלכדות של שלושת אתרינו בישראל למרכז פיתוח אחד בלב אזור ההיי-טק של תל אביב תאפשר לנו להציע לעובדים שלנו סביבת עבודה איכותית, אשר תתמוך בתוכניות הצמיחה העסקית שלנו לטווח הארוך", אמר דורון אלגריסי, מנכ"ל פרופפוינט ישראל, "מיזוג שלושת האתרים יהפוך אותנו למרכז המו"פ השני בגודלו של החברה העולמית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים