עוד אקזיט: Proofpoint קנתה את מטא נטוורקס ב-120 מיליון דולר

הנרכשת פיתחה מוצר ייחודי בתחום הגנת הסייבר ● הרכישה, ציינה הרוכשת, "תאפשר ללקוחות הארגוניים להגן בצורה טובה יותר על משתמשים, נתונים ואפליקציות"

אקזיט. צילום אילוסטרציה:BigStock

אקזיט נוסף: מטא נטוורקס הישראלית, הפועלת בהגנת הסייבר, נרכשה אמש (ב') על ידי Proofpoint האמריקנית תמורת 120 מיליון דולרים – 111 במזומן והיתרה במניות.

המוצר אותו פיתחה מטא נטוורקס פועל בארכיטקטורה של zero trust network access (ר"ת ZTNA). הרכישה, ציינה הרוכשת, "תחזק את הארכיטקטורה מבוססת הענן שלנו, בגישת האבטחה המתמקדת באנשים. היא תאפשר ללקוחות הארגוניים להגן בצורה טובה יותר על משתמשים, נתונים ואפליקציות, מאשר הגישה המסורתית של הגנה היקפית".

לפי הנרכשת, גישה זו "לא רק מפחיתה את שטח ההתקפה, אלא גם מקטינה את הסיכון של הדבקת המכשיר דרך האינטרנט ודרך כך – פגיעה בחלקים אחרים של הארגון".

המוצר של מטא נטוורקס נותן לכל משתמש זהות ייחודית וקבועה, וזאת בלא קשר למקום או לאופן שבו הוא התחבר לרשת. הוא עושה זאת בשתי דרכי חיבור לרשת הארגונית – OpenVPN או IPSec. הפלטפורמה של הנרכשת מאפשרת לארגונים לבנות מדיניות אבטחה מקצה לקצה בין המשתמש לבין נכסי ה-IT הארגוניים, תוך מניעת גישה לא מורשית וצמצום מתקפות חיצוניות. מטא נטוורקס מספקת את ההגנה לארגונים עם רשת כשירות, Network as a Service.

עשרים עובדי מטא נטוורקס צפויים להצטרף למרכז המו"פ של Proofpoint

הנרכשת הוקמה ב-2017 על ידי היזם הסדרתי איתי בוגנר, המשמש גם כמנכ"ל שלה. בשנת 2002 נרכשה חברת אבטחת המידע SofaWare, אותה הוא הקים – לצ'ק פוינט. בשנת 2010 נרכשה Neocleus, חברה נוספת שבוגנר הקים – לאינטל.

עשרים עובדי מטא נטוורקס צפויים להצטרף למרכז המו"פ של Proofpoint בישראל. הרוכשת תשלב את הטכנולוגיה של מטא נטוורקס עם מוצרי אבטחת הענן והרשת שלה, ותציע ללקוחות הארגוניים פתרון אבטחה כולל ומקיף.

מדובר במכפיל נאה למשקיעות בנרכשת – קרן BRM של האחים ברקת וקרן Vertex Ventures, אשר הובילו גיוס בסך עשרה מיליון דולרים.

גארי סטיל, מנכ"ל Proofpoint , אמר כי "כאשר המגמה הנמשכת היא מתקפות סייבר ממוקדות אנשים, ובמקביל, ארגונים ממשיכים להעביר את תשתיות המחשוב שלהן לענן, פריצה למכשיר אחד של משתמש בודד מובילה לפריצה לארגון כולו. צמצום הגישה של עובדי הארגון ועובדי קבלן רק למשאבי המחשב המורשים – ולא לכלל משאבי הארגון, היא פעולת בקרה קריטית וחיונית. רק כך ניתן לממש מודל אבטחה מבוסס-אנשים. שילוב הטכנולוגיה של מטא נטוורקס על גבי פלטפורמת האבטחה שלנו, Proofpoint תביא לשליטה טובה יותר של ארגונים בניהול ובקרת הגישה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים