מנמ"ר משרד המשפטים, אודי ניסימיאן, פורש לאחר שנה וחצי בתפקיד

ניסימיאן טרם החליט האם להמשיך בתפקיד אחר במשרד, והוא בוחן כעת הצעות גם בסקטור הפרטי ● הוא אישר את הדברים ואמר, כי "במהלך התקופה שבה אני מכהן כמנמ"ר הובלתי וסיימתי את השלב הראשון בשורה של פרויקטים שהיו בתוכנית העבודה של המשרד, שכללה שינוי ארגוני והנעה של תהליכים רבים" ● שמו של המחליף טרם נמסר לפרסום, אולם נודע, כי הוא לא מגיע מהמגזר הממשלתי

מנמ"ר משרד המשפטים, עו"ד אודי ניסימיאן, יפרוש בקרוב מתפקידו, בתום שנה וחצי. נציבות שירות המדינה פרסמה מכרז למינוי מחליף לניסמיאן, וועדת איתור מטעמה ומטעם משרד המשפטים סיימה אמש (ד') לראיין את המועמדים לתפקיד. שמו של המנמ"ר שנבחר טרם נמסר לפרסום, אולם נודע, כי הוא לא מהמגזר הממשלתי.

עו"ד ניסימיאן, בעל תואר ראשון במשפטים ומינהל עסקים, עובד במשרד המשפטים מאז 2002. הוא מונה לתפקיד המנמ"ר לאחר פרישתו של רונן ברונר. ניסימיאן טרם החליט האם להמשיך בתפקיד אחר במשרד, והוא בוחן כעת הצעות גם בסקטור הפרטי. יצוין, כי הוא לא עובד משרד המשפטים, אלא מועסק דרך חברה חיצונית.

בתשובה לשאלת אנשים ומחשבים, אישר ניסימיאן, כי הוא פורש מתפקידו ואמר: "במהלך התקופה שבה אני מכהן כמנמ"ר הובלתי וסיימתי את השלב הראשון בשורה של פרויקטים שהיו בתוכנית העבודה של המשרד, שכללה שינוי ארגוני והנעה של תהליכים רבים. חלק מהם כבר מיושם על ידי המשתמשים במשרד לשביעות רצונם". הוא ציין, כי בתחילת החודש הבא יעלה לאוויר השלב הראשון של פרויקט מיחשוב הפרקליטות, שהחל במודול של מיקור-חוץ, ובשלב מסוים החליט משה שילה, המנכ"ל הקודם של משרד המשפטים, להמשיך בו בכוחות עצמאיים של המשרד.

תגובות

(8)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מוטי

    שמועות מדברות כי המנמ"ר המיועד הינו יאיר פרנק לשעבר מנמ"ר פרטנר.... האם משרדי הממשלה משלמים שכר כמו בפרטר ?

  2. תותח

    1 המשרדים המפותחים ביותר מבחינה טכנולוגית בארץ!!!!

  3. עובד משרד המשפטים

    םםםם אין כבר הפתעות במשרד הזה , מעניין מי יהיה ..........

  4. עדי

    מעניין מיהמנמ"ר הנכנס? האם משהו יודע ???

  5. המשולש הטכנולוגי - התייעלות

    במהלך כהונתו הקצרה יחסית שיפר ויעל תהליכים מורכבים באגף ואף הביא לסיומם לפרויקטים שנמשכו שנים (פרקליטויות תנופה אשר נס תקעו במשך 5 שנים ,ואודי וצוותו החדש פיתחו זאת פחות משנה פרויקטים שונים במח"ש רשם החברות ,סימני מסחר ,ואפוטרופוס שהגיעו לסיומם ) ,הביא לשינויים בארגון כגון הטמעת ITIL , OCIO ,הקמת חטיבת פיתוח פנימית וכו' ביצע שינויים ארגוניים באגף מערכות מידע זכה בפרס מנמ"ר השנה על פעילות זו בקיצור אחד המנמרים המוכשרים בעולם הIT

אירועים קרובים