וולוקס הישראלית, שמפתחת טכנולוגיות לדפוס דיגיטלי, גייסה 32 מיליון דולר

הפלטפורמה של החברה, שהוקמה לפני שש שנים, מאפשרת הדפסה בקצבים המתאימים לייצור סדרתי על גבי אריזות

מימין: אדריאן ומריאן קופלר, מייסדי וולוקס. צילום: יח"צ

וולוקס הישראלית, שעוסקת בפיתוח טכנולוגיות בענף הדפוס הדיגיטלי התעשייתי, דיווחה אתמול (ג') על השלמת גיוס הון בסך של 32 מיליון דולר ממשקיעים שונים.

הובילו את הגיוס קרן ההשקעות JAL Ventures ו-O.R.T. Technologies, והצטרפו אליהן חברות הכימיקלים הגרמניות אלטנה ואווניק, כמו גם המשקיעים הקיימים בחברה – קרן הניהול וההשקעות של מיכאל אילן, וכן ד"ר שלמה שמיר ומשקיעים פרטיים נוספים. כספי הגיוס ישמש את וולוקס להעמקת חדירתה לשוק האריזות הבינלאומי.

החברה, שהוקמה ב-2012, מאפשרת הדפסה בקצבים המתאימים לייצור סדרתי על גבי אריזות. היא פיתחה פלטפורמת דפוס גנרית ופורמולציות דיו בעלות פונקציונליות ייחודית, המגובות במספר רב של פטנטים והעומדות בסף שמגדיר השוק העולמי. וולוקס מעסיקה יותר מ-60 עובדים ופועלת ממשרדים בראש העין. מייסדיה הם האחים מריאן קופלר, המכהן כמנכ"ל החברה, ואדריאן קופלר, סמנכ"ל הפיתוח.

עולם הדפוס הדיגיטלי מתפתח במהירות. המעבר מאנלוגי לדיגיטלי ניכר בתחומים שונים בעולם האריזות, בזכות יכולתו לספק תגובה מהירה לצרכים דינמיים, ובמקום הזה נכנסת וולוקס. בזכות הטכנולוגיה שלה, מאפשרת החברה לחברות המותגים לממש את יתרונות הדפוס הדיגיטלי לא רק לסדרות מיוחדות, אלא גם לריצות ארוכות וכחלק בלתי נפרד ממהלכי השיווק להשגת בידול וגמישות רבה.

מריאן קופלר, ממייסדי ומנכ"ל וולוקס, אמר כי "ההשקעה מהווה פרק חדש בהתפתחות החברה ותשמש להאיץ את אסטרטגיית הפיתוח העסקי שלה, בנוסף לחיזוק מעמדה. שיתוף הפעולה עם אלטנה ואווניק, בנוסף ל-JAL Ventures ול-O.R.T. Technologies עם ניסיונן המוכח, יאפשר לוולוקס להגיע מהר יותר להישגים חדשים בתחום הדפוס הדיגיטלי התעשייתי".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. קורן עדנה

    שלום אדריאן, ומריאן. ובכן; שגית ראתה אותכם, ואתם קשורים למקום עבודתה. שמחנו לראות אותכם כמנכל" וכסגן מנכל" .. כל הכבוד

אירועים קרובים