החידושים ב-IFA 2018: מחשבים, טלפונים ומסכי מחשב

התערוכה הגדולה יוצאת לדרך עם שורה של השקות מוצרים מצד החברות הגדולות ● טושיבה, למשל, הכריזה על מחשב 2-ב-1 ניתק, פיליפס תציג מגוון מסכי מחשב ו-LG מגיעה לברלין עם שני מכשירים ניידים חדשים

ה-Portégé X30T-E של טושיבה. צילום: יח"צ

תערוכת IFA 2018, שמתקיימת בברלין, תצא לדרך באופן רשמי ביום ו' הקרוב, אבל חברות הטכנולוגיה השונות כבר נמצאות שם ומכריזות על מוצרים חדשים, בכל מה שקשור לחיי המחשוב המודרניים: ממחשבים דרך טלפונים ועד למסכי מחשב ולטלוויזיות.

טושיבה

החברה הכריזה על Portégé X30T-E – מחשב 2-ב-1 ניתק, כך שהוא יכול לשמש גם כטאבלט עם מסך בגודל של 13.3 אינץ' ברזולוציית FHD. לפי טושיבה, הוא יוצע עם מעבד ארבע ליבות ממעבדי הדור השמיני של אינטל, עם זיכרון RAM בנפח 16 ג'יגה-בייט ומעלה, ועם כונני SSD בנפחים שונים. המסך שוקל כ-800 גרם ויחד עם מקלדת רגילה הוא מגיע ל-1.4 ק"ג. הסוללה של המכשיר אמורה להספיק, לפי החברה, לעד 15 שעות עבודה, והיא תומכת בטעינה מהירה, כך שחצי שעת טעינה מספיקה לעד ארבע שעות עבודה.

ה-Portégé X30T-E תומך בנוסף באימות משתמש ביומטרי, כולל אפשרות לזיהוי פנים וכן זיהוי טביעת אצבע לשמירה, והוא כולל את מודול TPM 2.0, שמאפשר הצפנת מסמכים. המחיר ההתחלתי יהיה כ-6,000 שקלים.

פיליפס

החברה תציג ב-IFA השנה מגוון רחב של מסכי מחשב לשימושים שונים, מפרודוקטיביות ועד בידור, ועם מסכים דקיקים במיוחד, שעוביים מסתכם בכ-6 מ"מ בלבד. חלקם מאותם מסכים מציעים מבנה מסך קעור, ואת אלה פיליפס מכוונת בעיקר לשוק שחקני הווידיאו. אחד המסכים הגדולים הוא ה-499P9H – מסך מחשב בגודל של לא פחות מ-49 אינץ', ברזולוציה של 32:9. מסך זה מיועד במיוחד, לפי החברה, להגביר פרודוקטיביות, בזכות יכולת להריץ במקביל הרבה יישומים על שולחן העבודה זה לצד זה, לדוגמה – כמקובל במגזרים פיננסיים. הוא גם מציע חיבור USB-C, שמאפשר לחבר אליו בקלות מחשב נייד.

מהצד השני של הסקאלה העסקית, מציעה החברה מסכים מקצועיים לחלוטין, כמו ה-221B9T וה-171B9T, שמצוידים בתמיכה במגע עם זיהוי של עד 10 נקודות בו זמנית, בטכנולוגיה בשם P-Cap Touch ועם הגנה בתקן IP54 נגד מכות קלות, מים וכניסת אבק.

ברמת השימוש הביתי היא תציג את 436M6VBPAB מסדרת ה-Momentum. מדובר במסך בגודל 43 אינץ', שמיועד בעיקר לשימוש עם קונסולות משחק בעלות זמן תגובה מהיר של ארבע אלפיות השנייה מאפור לאפור, עם רזולוציה של 4K וקצב רענון מהיר, כדי למנוע בעיות תצוגה.

ה-G7 One של LG. צילום: יח"צ

ה-G7 One של LG. צילום: יח"צ

LG

החברה תציג שני טלפונים חדשים שמיועדים לשוק הביניים, שעיצובם דומה לזה של מכשיר הדגל האחרון שלה, ה-G7 ThinQ. המכשיר G7 One הוא הראשון של LG שיגיע עם גרסת האנדרואיד הנקייה One. הוא מצויד במסך 6.1 אינץ' ברזולוציית +QHD עם מגרעת, כשהמערכת על שבב היא Snapdragon 835 מהשנה שעברה. המכשיר יגיע עם 4/32 גיגה-בייט זיכרון. ל-G7 One תהיה מצלמה אחת מאחור עם חיישן 16 מגה-פיקסלים ואחת מקדימה עם חיישן 8 מגה-פיקסלים הסוללה תהיה בנפח 3,000mAh.

המכשיר השני הוא LG7 Fir שדומה מהרבה בחינות ל-One, בעיקר מבחינה חיצונית. עם זאת הובא מבוסס על גרסת Android 8.1 רגילה והוא מגיע עם מעבד חזק אך מיושן מאוד: Snapdragon 821. הוא יוצע בגרסאות של 4/32 ו-4/64 ג'יגה-בייט זיכרון. המצלמות דומות מבחינת רזולוציה, אך עם צמצמים מעט פחות טובים. בנוסף, הסוללה זהה. מחירי המכשירים טרם פורסמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים