Ewave החלה לשווק בישראל את מוצר התוכנה של קורלטה

המוצר מאפשר להציג תמונה מלאה של תשתיות המחשוב הארגוניות, ובכך להגביר את יעילות ההשקעה ואת נצילות המערכות הקיימות בארגון, ובה בעת להפחית את העלות התפעולית השוטפת

עופר לקסמן, מנכ"ל קורלטה. צילום משפחתי

Ewave החלה לשווק בישראל את מוצר התוכנה CorreAssess של קורלטה. המוצר מאפשר לכמת ולשקף את הערך האמיתי ואת התרומה המגיעים ישירות מתשתיות המחשוב לשכבת העסק, ובכך להגביר את יעילות ההשקעה ואת נצילות המערכות הקיימות בארגון, ובה בעת להפחית את העלות התפעולית השוטפת.

באמצעות המערכת אפשר לקבל תמונה מלאה של מערך תשתיות המחשוב – הן בראייה תפעולית והן בראייה עסקית, מה שיוצר סוג של תקשורת אפקטיבית בין המחלקות השונות בארגון. זאת, תוך חיסכון משמעותי בתשתיות המחשוב, חיסכון וייעול בהשמת מערכות המחשוב והמערכות התומכות, חשיפת והצגת סיכונים הקשורים לניהול ולתפעול היומיומי של מערך תשתיות המחשוב, וכן התראה וחשיפה של מערכות הליבה בארגון שלא תואמות את מדיניות המחשוב שנקבעה, ולכן מהוות סכנה גדולה בכל מה שקשור לאיכות וזמינות השירות (SLA).

הפתרון מצליב מידע ממקורות שונים, מזהה באופן עצמאי, אוטומטי ויומיומי את האלמנטים של מערכות הליבה הארגוניות, מבצע ניתוח משולב של משאבים מסוגים שונים ושל אופן ניצולם, ומהווה בראש ובראשונה כלי תומך החלטות לדרגים השונים בארגון.

בנוסף, בזכות הניתוח המעמיק, המערכת מאפשרת לארגון לבצע מדידה מדויקת ובחינה של הכדאיות למעבר מלא או חלקי לענן.

לדברי ניסים קספי, מנכ"ל Ewave, "מורכבות מערך המחשוב והדרישה של ההנהלה לשקיפות, חיסכון והתייעלות תמידית מחייבים את הארגון להתחיל לחשוב מחוץ לקופסה. אין כיום להנהלות ולמנהלי המחשוב כלים שמאפשרים לבצע אנליזה דוגמת בינה עסקית לתשתיות המחשוב ולכוח האדם התומך בהם. הפתרון של קורלטה מספק כלי יעיל, חכם ועוצמתי מאוד".

עופר לקסמן, מנכ"ל קורלטה, אמר כי "Ewave היא חברה מהמובילות בישראל בהטמעת טכנולוגיות חדשניות בארגוני מפתח ושיתוף הפעולה צפוי להניב ערך רב ללקוחות המקומיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים