אקורייט תשווק בישראל את פלטפורמת האנליטיקה של Knime

פלטפורמת הקוד הפתוח משלבת יותר מ-2,000 מודלים תומכי AI ולימוד מכונה, מטפלת בכל סוגי הנתונים ומאפשרת הפעלת תהליכי חיזוי באצווה או בזמן אמת

מימין: קוסטין מרזאה, מנהל הטכנולוגיות הראשי של אקורייט; ויוסי רודריק, מנכ"ל החברה. צילום: יח"צ

אקורייט מקבוצת UCL תייצג בבלעדיות בישראל את Knime, ספקית של פלטפורמה לאנליטיקה ומדעי הנתונים – כך הודיעה החברה אתמול (ג'). כמו כן, היא תגייס רשת של שותפים ואינטגרטורים שיתמחו בפתרונות החברה.

פלטפורמת האנליטיקה של Knime מבוססת קוד פתוח ומשלבת יותר מ-2,000 מודלים מוכנים תומכי בינה מלאכותית ולימוד מכונה. היא מאפשרת למדעני נתונים ולאנליסטים ליצור תהליכי עבודה חזותיים באמצעות ממשק גרפי אינטואיטיבי (Drag and drop) וללא צורך בקידוד. הפלטפורמה מטפלת בכל סוגי הנתונים – מובנים ולא מובנים, תמונות, מולקולות ורשתות מורכבות – ומאפשרת הפעלת תהליכי חיזוי באצווה או בזמן אמת. רכיב השרת בפתרון מספק פלטפורמה שיתופית למדעני הנתונים, לאנליסטים ולכל צרכני המידע האחרים. כמו כן, Knime מקיימת שיתוף פעולה עם H2O.ai, המאפשרת הוספת מספר רב של מודלים ולמידת מכונה אוטומטית.

Knime, שהמטה שלה ממוקם בציריך, הוקמה ב-2004. לחברה אלפי לקוחות, בהם עשרות בישראל, והיא פעילה ביותר מ-60 מדינות. בין לקוחותיה נמנית דיימלר, יצרנית מרצדס, שמארחת במטה שלה בשטוטגרט את מרכז ההדרכה והמצוינות של Knime.

קוסטין מרזאה, מנהל הטכנולוגיות הראשי של אקורייט, ציין כי "הוספת פלטפורמה למדעני נתונים משלימה את סל המוצרים שלנו בעולמות הדיגיטל וניהול הנתונים. אחד היתרונות של Knime ביחס לשוק הינו התמיכה של הפתרון בכל סביבות הפיתוח, כגון: Perl, פייתון, ג'אווה, R ורובי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים