Ideo Digital – צובעים את בית הילדים מפרדס כץ

החברה התגייסה לעזור לקהילה ● דנה לרנר-ליכטנפלד מ-Ideo Digital: "כמו בנס חנוכה הצבע הספיק לצביעת החומה שמקיפה את בית הפרדס"

עובדי Ideo Digital שהגיעו לצבוע את הקיר המקיף את 'בית הפרדס' בפרדס כץ. צילום": יח"צ

ביום המעשים הטובים נרתמו עובדי Ideo Digital ויצאו למבצע צביעה של קיר הבטון החשוף, המקיף את "בית הפרדס" – המשמש בית לכ-100 ילדים, עולים חדשים מאתיופיה, המתגוררים בפרדס כץ. המתכנתים, מנהלי הפרויקטים ומומחי ה-QA הפשילו שרוולים, גילו כישרון והתמדה וחידשו את הקיר המקיף את בית הפרדס.

דרור שקד, סמנכ"ל משאבי אנוש והעובדים המקצוענים של Ideo Digital בפעולה. צילום: יח"צ

דרור שקד, סמנכ"ל משאבי אנוש והעובדים המקצוענים של Ideo Digital בפעולה. צילום: יח"צ

"ההקמה של 'בית הפרדס' נגעה ללבנו", אומר דרור שקד, סמנכ"ל משאבי אנוש ב-Ideo Digital. "ב-2006, נכנסה חבורת ילדים, עולים חדשים מאתיופיה, לסניף ויצ"ו בפרדס כץ וחיפשה מקום לשהות בו, זאת לאחר שבעקבות פיצוץ צינור ביוב נאלצו הילדים לעזוב את המועדונית של עיריית בני ברק. יו"ר סניף ויצ"ו התגייסה לעניין ברצינות, ותוך זמן קצר הצליחה לגייס תרומות ולהרים בית לתפארת, כולל חדר מחשבים ומועדון מרווח. היום 'בית הפרדס', מעניק לילדים סיוע בהכנת שיעורי בית, טיפולי שיניים, הכנה לכיתה א', סיוע בהכנה לבחינות הבגרות, סיוע ברכישת ספרי לימוד ואפילו הדרכה לשימוש בתחבורה הציבורית".

דן ליכטנפלד, מנכ"ל IdeoDigital ואתי ברק, מנהלת מכירות, ליד הקיר החשוף אשר עד סוף היום ישנה פניו. צילום: יח"צ

דן ליכטנפלד, מנכ"ל IdeoDigital ואתי ברק, מנהלת מכירות, ליד הקיר החשוף אשר עד סוף היום ישנה פניו. צילום: יח"צ

"כשהגענו וראינו את הקיר העצום והמלוכלך מצד אחד, ואת כמות הצבע שברשותנו, מצד שני, היינו בטוחים שלא נצליח לצבוע את כל הקיר" סיפרה דנה לרנר-ליכטנפלד, מנהלת פרויקטים מיוחדים ב-Ideo Digital. "בדיעבד הסתבר כי כאשר עובדים בצורה מתוכננת ומסודרת הכל מסתדר, וכמו בנס חנוכה, הצבע הספיק לכל הקיר והמשימה הושלמה כהלכה".

דן ליכטנפלד, מנכ"ל Ideo Digital, הודה לכל העובדים ואמר: "זאת הפעם הראשונה, אך בהחלט לא הפעם האחרונה, שאנו כחברה פועלים למען הקהילה. היה כיף לצאת החוצה, לעבוד יחד, להשתזף בשמש ובעיקר לעזור לאנשים שצריכים את עזרתנו".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים