HP השיקה משקפי מציאות מעורבת לתחום העסקי

המשקפיים החדשים יגיעו גם עם אפשרות להחלפת כריות עיניים שניתנות לניקוי בקלות, וכן עם קשת קלה להתאמה שגם מרופדת כדי להבטיח שניתן יהיה להשתמש בהן זמן ממושך בנוחות מירבית

HP Windows Mixed Reality HMD - Professional Edition. צילום: יח"צ

HP מביאה את משקפי המציאות המעורבת אל התחום העסקי.

החברה הכריזה על HP Windows Mixed Reality HMD – Professional Edition אותם מייעדת החברה לעסקים כמו תכנון ועיצוב בתלת-מימד המבוססים על כלים שנבנו סביב מנוע יצירת המשחקים Unreal בהתאמה מיוחדת שבוצעה בידי החברה יחד עם אינטל (Intel) ויצרנית מנוע המשחק התלת ממדי, אפיק (Epic Games).

מבחינת תצורה מציעים משקפי המציאות המעורבת הזו רזולוציה של 1,440×1,440 פיקסלים, לכל עין בנפרד בקצב רענון יחסית מהיר שמגיע ל-90 הרץ. גודל כל עדשת LCD יהיה 2.89 אינץ'.

בנוסף טוענת החברה שמדובר במשקפיים שאינם מוגבלים במעקב המציעים שש דרגות חופש תנועה ועם חיישנים ובקרים שמתחברים למערכת המחשוב באופן אלחוטי. עם זאת החיבור המרכזי הוא באמצעות כבלים למחשב.

המשקפיים החדשים יגיעו גם עם אפשרות להחלפת כריות עיניים שניתנות לניקוי בקלות, וכן עם קשת קלה להתאמה שגם מרופדת כדי להבטיח שניתן יהיה להשתמש בהן זמן ממושך בנוחות מירבית.

ב-HP הוסיפו כי ערכת הכלים, HP VR Launch Kit for Unreal Engine, תאיץ פיתוח של תכני מציאות ווירטואלית, וכן תעזור למשתמשים לקבוע במהירות ובקלות את תצורת המחשב המיטבית להרצת התכנים המפותחים בה.

המשקפיים החדשים יהיו זמינים באפריל תמורת מחיר בסיסי של 550 יורו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים