PayPal הוציאה כרטיס אשראי לתשלום פיזי בחנויות

החברה הוציאה כרטיס חדש, המכונה PayPal Cashback Mastercard, שיזכה בהחזרי מזומן בגובה 2% והשימוש בו יהיה ללא עמלות

נכנסת לתחום ה-BNPL. פייפאל

PayPal השיקה אתמול (ד') כרטיס אשראי חדש – שהוא למעשה כרטיס מסטרקארד (MasterCard) – שמציע לקונים החזר ישיר במזומן בגין רכישות, במקום נקודות המשתנות לפי קטגוריה.

הכרטיס, שהוצג בשיתוף עם Synchrony Financial, יציע 2% החזר על רכישות, ללא תשלום שנתי, ללא סכום פדיון מינימלי, בלי הגבלות על אופן ההוצאות הכספיות ובלי מועד תפוגה, כך בישרה החברה. מחזיקי הכרטיס יוכלו לפדות את המזומנים שלהם ישירות לחשבונם ב-PayPal בכל עת.

כרטיס נוסף של PayPal – ה-PayPal Extras Mastercard – אמנם כבר פועל בשוק מזה זמן מה, אבל למרות התגמולים המשולבים שלו, החסרונות של כרטיס זה הם אפשרות הפדיון המינימלית הגבוהה ותגמול נקודות נמוך.

לכרטיס החדש, לעומת זאת, יש הרבה פחות מחסומים בכדי להרוויח כסף בחזרה. הכרטיס נהנה גם מההגנות הסטנדרטיות של מאסטרקארד: אחריות מורחבת, הגנה לרכוש במשך 60 יום ובמקרה של גניבת זהות. כמו כן, כאשר המשתמשים מחייבים קניות ב-PayPal על הכרטיס, הם מקבלים באופן אוטומטי את ההגנה של החברה לרכישה.

הכרטיס זמין רק לחברי PayPal והוא נוסף לארנקי ה-PayPal של המשתמשים, לאחר אישורם. כלומר, הצרכנים יכולים להתחיל להשתמש בכרטיס עוד לפני שהוא מגיע בדואר.

תגובות

(5)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים