דיווחים: אפל תהפוך את הפנים שלכם לסיסמת ה-iPhone

לפי הידוע, החברה מפתחת טכנולוגיית זיהוי פנים תלת-מימדית שתאפשר כניסה למכשיר הסלולר כחלופה לסיסמה ● ככל הנראה רוצה הענקית לשלב את התכונה החדשה כבר ב-iPhone 8

מישהו מזהה אותי? אילוסטרציה: Mike_Kiev/BigStock

אפל (Apple), על פי הדיווחים, מפתחת טכנולוגיית זיהוי פנים תלת-מימדית שתאפשר כניסה למכשיר ה-iPhone כחלופה לסיסמה.

לפי הידוע מדובר בטכנולוגיה אותה היא רוצה לשלב כבר במכשיר הדגל הקרוב שלה, iPhone 8, ומדובר בחלק מהשינויים הרבים שמתכוונת החברה לשלב בטלפון החדש שלה, כשהעיקרי בהם הוא מסך נקי לחלוטין, עם מסגרת אפסית מכל הכיוונים ותוך ויתור על כפתור הבית המסורתי של החברה.

הוויתור על כפתור הבית, וחיישן טביעות האצבע שהיה מוטמע בו, הוא זה שמוביל את אפל בנתיב הפיתוח החדש, בעיקר בגלל שעד עתה לא הושגה הצלחה בשיבוץ של חיישן טביעת אצבע מתחת לזכוכית. השימוש בטכנולוגית זיהוי פנים יבוא כאמצעי אבטחה שיחליף את השימוש בטביעות אצבע באמצעות חיישן ה-Touch ID של החברה.

לפי מה שידוע על תהליך הפיתוח, המטרה היא לספק תהליך זיהוי שיימשך כמה מאיות השנייה בלבד, והוא מתכונן לעבוד גם אם המכשיר שוכב על השולחן ולא נמצא בידי המשתמש, וזאת באמצעות חיישן תלת מימדי חדש. השימושים האפשריים כוללים גם אישור ביצוע תשלומים, הפעלת אפליקציות מאובטחות וכל מערכת או יישום אחר שדורשים אישור ביטחוני כזה או אחר.

כאמור iPhone 8 אמור להציע מראה חדש לחלוטין וגם יכולות חדשות לחלוטין. אחד ההבדלים הידועים כמעט בוודאות, הוא שימוש במסך עם פאנל OLED באחד מהדגמים החדשים, שעבורו גם מפתחת החברה את חיישן התלת-מימד. כן אמור מכשיר הדגל לכלול שבב בינה מלאכותית חדשני שאמור במקרים מסוימים להוריד את העומס מהמעבד הראשי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים