AVG מקימה בישראל מרכז מצוינות בתחום המובייל

הסניף ירכז את תחום פיתוח המובייל של AVG ויעמוד בראשו הראל טייב ● במסגרת המהלך מגייסת החברה 60 עובדים

הראל טייב, מנכ"ל AVG ישראל. צילום: אמיר יעקובי

חברת האבטחה האמריקנית AVG הודיעה אמש (ג') על הרחבת פעילותה בישראל באמצעות הקמת מרכז מצוינות בתחום המובייל. בראש המרכז יעמוד הראל טייב, לשעבר מנהל פעילות המובייל בקונדואיט.

המהלך מגיע כחלק מכוונת AVG העולמית להפוך מחברת מוצר לחברה המספקת פלטפורמה של פתרונות בתחום אבטחת המידע.

סניף החברה בישראל ירכז את תחום פיתוח המובייל שלה, המתקיים בכמה מוקדים ברחבי העולם, והיא תגייס לשם כך כ-60 עובדי פיתוח. נוסף על אפיון ופיתוח מוצרי המובייל יוביל המרכז החדש את תחומי המוניטיזציה של האפליקציות ורכישת משתמשים לתחום המובייל.

במסגרת הרחבת פעילותה של AVG בישראל תבחן החברה השקעה בסטראט-אפים מקומיים, המפתחים טכנולוגיות מתקדמות בתחום אבטחת המידע, על מנת להציע ל-100 מיליון המשתמשים בפתרונות המובייל שלה שירותים נוספים. בכירים מההנהלה העולמית של AVG הגיעו לישראל כדי לתור אחר מועמדים פוטנציאליים להשקעה, לאחר שהוצגו בפניהם טכנולוגיות חדשות של 15 סטארט-אפים חדשניים מישראל. בעבר רכשה החברה את Droid Security ו-Visionize הישראליות.

העובדים שיגויסו יתווספו ל-120 העובדים המועסקים כיום במשרדי AVG בישראל, מתוך יותר מ-1,000 עובדים ברחבי העולם.

טייב אמר כי "AVG העולמית רוצה ליהנות מהיתרונות של אומת הסטארט-אפ ומחפשת השקעות חדשות בישראל. אנחנו צפויים להיפגש בחודשים הקרובים עם עשרות סטארט-אפים מתחום המובייל, ומקווים למצוא חברות שיוכלו לייצר לנו סינרגיה ופיתוחים מתקדמים בתחום אבטחת המידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים