Apple Pay ממשיך להתפשט

ארבעה בנקים מובילים - סיטיבנק, וולס פארגו, בנק אוף אמריקה וצ'ייס בנק – הצטרפו לחברות גדולות אחרות, ויאפשרו ללקוחות שלהם לצאת מהבית ללא ארנק

מתי השירות יגיע לישראל? Apple Pay

הארנק הסלולרי של אפל, Apple Pay, עומד לחדור לחיים שלנו, ולו חדירה מסוימת. איך אנחנו יודעים את זה? בנקים וגורמים עסקיים ממשיכים להצטרף לשירות.

אתמול (א') דווח כי סיטיבנק (Citibank), וולס פארגו (Wells Fargo), בנק אוף אמריקה (Bank Of America) וצ'ייס בנק (Chase Bank) חברו לאפל (Apple) בשירות החדש. הם הצטרפו בכך לוויזה (Visa), מסטרכארד (Master Card) ואמריקן אקספרס (American Express), שכבר משתפות עמה פעולה.

הבנקים הללו הודיעו ללקוחותיהם כי הם יוכלו לקבל שירותים במסגרת Apple Pay, שתהיה זמינה במכשירי iPhone 6, אם כי סיטיבנק יפעיל בינתיים את היישום רק בארצות הברית.

לבד מהבנקים והגופים הפיננסיים, הצטרפו לאפליקציית התשלומים של אפל חברות מסחריות גדולות כמו מק'דונלדס (McDonalds), סטארבאקס (Starbucks), דיסני (Disney) ואובר (Uber).

מה שאפל מציעה לא באמת חדש. לפני כמה שנים הציעה גוגל (Google) באפליקציית הארנק שלה שירות של תשלומים סלולריים לאנדרואיד (Android), אלא שהוא לא זכה לתשומת לב רבה ולא המריא. עם זאת, דרך היישום של Apple Pay מבריקה יותר.

האפליקציה החדשה גם לא מנסה להתחרות בבנקים או בחברות שנותנות שירותי תשלום, ואולי לכן הן מצטרפות אליה. יותר מזה, ה-"סקסיות" של Apple Pay טמונה ביחסים הדדיים ושיתוף פעולה, ובייחוד בשימוש ידידותי וקל, כמו מרבית האפליקציות של אפל. ואם נזכור שלאפל יש בסיס של 800 מיליון לקוחות עם מספרי כרטיסי האשראי שלהם, גם אם רק מחצית מהם ישתמשו בשירות – די בכך כדי להפוך אותו ליישום המוני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים